تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 7:36
کد خبر : 78660

پویش نذر “سردار دل‌ها” در کرمانشاه استارت خورد

پویش نذر “سردار دل‌ها” در کرمانشاه استارت خورد

علی صفدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قرار است در این پویش پخت و توزیع نان رایگان را در مناطق محروم استان به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم در روز شهادت ایشان (۱۳ دی) و به یاد مهربانی‌های این شهید سرافراز اسلام داشته باشیم. وی با پیشنهاد به خیرین برای پیوستن به

علی صفدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قرار است در این پویش پخت و توزیع نان رایگان را در مناطق محروم استان به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم در روز شهادت ایشان (۱۳ دی) و به یاد مهربانی‌های این شهید سرافراز اسلام داشته باشیم.

وی با پیشنهاد به خیرین برای پیوستن به پویش نذر نان به یاد شهید حاج قاسم، گفت: در بسیاری از مناطق کم‌برخوردار استان خانواده‌ها ممکن است حتی برای خرید نان هم در مضیقه باشند، لذا از خیرین می‌خواهیم برای شرکت در این پویش پای کار بیایند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه ادامه داد: در این پویش که با همکاری دانش آموزان راه اندازی شده، هر انجمن اسلامی مدرسه یک نانوایی را تحت پوشش قرار داده و سهم هر دانش‌آموز هم برای شرکت در این پویش ۱۰ هزار تومان است.

صفدری اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند کمک های خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۵۹۹۲۸۹ به نام هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) استان کرمانشاه واریز کنند.

انتهای پیام

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد