تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 7:22
کد خبر : 78654

مصوبه احداث یادمان شهید سلیمانی پس از یک سال اجرا نشده است

مصوبه احداث یادمان شهید سلیمانی پس از یک سال اجرا نشده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علی اعطا در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور درباره مشکلات دست فروشان و روز بازارها گفت: دولت در ایجاد اشتغال نتوانسته موفق عمل کند و حال شهرداری فراتر از مسئولیت های خود اقدام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علی اعطا در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور درباره مشکلات دست فروشان و روز بازارها گفت: دولت در ایجاد اشتغال نتوانسته موفق عمل کند و حال شهرداری فراتر از مسئولیت های خود اقدام به ساماندهی روز بازار ها اقدام کرده و حدوداً ۵ هزار نفر در این خصوص مشغول به کار هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: با توجه به عدم توفیق دولت در ایجاد اشتغال، بهتر است که با پیگیری شهرداری و فشار به دولت و سازمان تامین اجتماعی، راهکارایی برای بیمه کردن این افراد ایجاد شود.

اعطا در تذکر به شهرداری تهران ادامه داد: سال گذشته در همین ایام برای الزام شهرداری به طراحی و احداث یادمان شهید سلیمانی از طریق انتشار فراخوان بین المللی مصوبه‌ای داشتیم اما تا به امروز هیچ گونه اتفافی در این زمینه رخ نداده و جای تاسف است که در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی هیچ اتفاقی از سوی شهرداری رخ نداده است. این در حالی است که این مصوبه با دو فوریت تصویب شده بود.

وی عنوان کرد: متاسفانه تنها مصوبات تغییر نام خیابان ها اجرا می شود دلیل آن هم این است که شهرداری در اجرای آن ها دخالتی ندارد و عملاً شهرداری در اجرای مصوبات شورا این گونه عمل می کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد