تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 6:19
کد خبر : 7809

کارگاهی که محل عبادت مغازه داران اردکانی شده است+ تصاویر

کارگاهی که محل عبادت مغازه داران اردکانی شده است+ تصاویر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اردکان گویا، نماز جماعت همیشه امری مورد تاکید در اسلام بوده است و این امر در ایام ماه مبارک رمضان بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد و بسیاری از مردم در این ماه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اردکان گویا، نماز جماعت همیشه امری مورد تاکید در اسلام بوده است و این امر در ایام ماه مبارک رمضان بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد و بسیاری از مردم در این ماه به این امر توجه بسیاری کرده و آن را گرامی می دارند.

در شهرستان اردکان در اقدامی قابل تقدیر صاحب مغازه کانال سازی اطمینان به برپایی نماز جماعت ظهر در مغازه خود پرداخته است و توانسته است شرایطی برای برپایی نماز جماعت برای مغازه داران هم جوار نیز فراهم کند.

محمود سنایی راد در خصوص انگیزه اش برای ایجاد نماز جماعت در مغازه اش گفت: ماه رمضان ماه بندگی و عبادت خداست ماهی که روزه بر همگان واجب می شود و همه مهمان خدا هستیم و چقدر خوب است در هنگام اذان ساعتی را دست از کار کشیده و به پیشگاه خداوند عرض ادب کنیم.

صاحب مغازه کانال سازی اظهار داشت: برای کسبه زمان خیلی با ارزش است اما با این حال تصمیم گرفتیم که در ماه مبارک رمضان برای درک و فضیلت بیشتر این ماه نماز ظهر و عصر را در کارگاه خود اقامه کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه صاحبان مشاغل اطراف هم که از اقامه نماز جماعت مطلع گشتند به جمع مان پیوستند و امیدوارم بتوانیم این فرهنگ را پایه ریزی کنیم و ادامه دهیم.

مجتبی هاتفی طلبه جوان اردکانی گفت: خوشبختانه اعتقاد مردم و کارفرمایان به اقامه نماز جماعت بیشتر شده است و بی شک این اعتقادات دینی در وجدان کاری نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

وی ادامه داد: زمانی که پیشنهاد اقامه نماز از جانب کارفرمای این کانال سازی پیشنهاد شد سریعا قبول کردم و این را وظیفه خود دانستم تا از این طرق به گسترش این فرهنگ زیبا بپردازم.

هاتفی اظهار داشت: در برخی از مکان ها امکان ایجاد مسجد وجود ندارد و گاهی نیز مسجد از محلی دور است و چقدر خوب می شود که همه به نماز جماعت توجه نشان داده و معنویت در فا حکم فرما شود.

این طلبه جوان با ابراز خوشحالی از اجرای چنین طرحی در اردکان افزود: خوشبختانه در این فضا علاوه بر اقامه نماز جماعت ساعتی را به خواندن دعا و پرسش و پاسخ مسائل شرعی سپری می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد