تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 14:16
کد خبر : 78015

انتقاد امام جمعه پیشوا از وعده محقق نشده وزیر بهداشت

انتقاد امام جمعه پیشوا از وعده محقق نشده وزیر بهداشت

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در اولین نمازجمعه بعد از تعطیلی چند ماهه در مصلی حرم جعفربن موسی الکاظم(ع) که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد با اشاره به ایام فاطمیه و مقام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: در روز قیامت زهرای اطهر سوار ناقه می‌شود و از پشت او

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در اولین نمازجمعه بعد از تعطیلی چند ماهه در مصلی حرم جعفربن موسی الکاظم(ع) که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد با اشاره به ایام فاطمیه و مقام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: در روز قیامت زهرای اطهر سوار ناقه می‌شود و از پشت او ۷۰ هزار ملک و از هر طرف ۷۰ هزار ملک حرکت می‌کنند و ندا می‌رسد و همه پیامبران با حضرت زهرا وارد محشر می‌شوند این ناقه رحمت و بخشش و عنایت خدای متعال است که دشمن اهل بیت(ع) با این فاطمه(س) چه کردند.

وی با بیان اینکه در روایتی دیگر اولین شخصی که وارد بهشت می‌شود زهرای مرضیه است، گفت: حضرت فاطمه(س) مقابل محشر می‌ایستد و می‌گوید بچه‌ها و شیعیانم و کسانی که ذریه من هستند و من را دوست دارند چه کنم بدون این‌ها وارد بهشت نمی‌شوم و خداوند می‌فرماید تو شفاعت کن و نام ببر؛ سپس حضرت مانند پرنده‌ای که نوک می‌زند و دانه خوب و بد را جدا می‌کند شیعیان و محبین را جدا می‌کنند.

امام جمعه پیشوا با اشاره به بازگشایی اماکن مذهبی و نمازجمعه عنوان کرد: بعد از چندین ماه فراق و دوری از تجمعات مذهبی مخصوصاً نمازجمعه خدا به ما رحم کرد و مردم رعایت کردند که نمازجمعه اقامه شود و کم‌کم بتوانیم به حالات قبل برگردیم و این زیارت مؤمن جزو افضل زیارات نیز بود و باید بیشتر قدر نعمات را بدانیم.

حجت الاسلام باقری با تأکید بر اینکه در ایام فاطمیه خانگی روضه بگیرید و به شکل خانوادگی اقامه روضه کنید، ادامه داد: یک سال از فراق سردار عزیز سرباز ولایت و وطن می‌گذرد و همه ما کوتاهی کردیم در معرفی این شهید و مکتب بلند حاج قاسم که شخصیت، تواضع وخدمت خاصی داشتند به طوری که  حضرت آقا حاج قاسم را نماد مقاومت معرفی کردند؛ زندگی و جهاد سردار دل‌ها نماد ارزش‌ها و خصلت‌های دینی و ایرانی است.

وی مقاومت، ایثار و فداکاری را از ویژگی این شهید سرافراز مقاومت برشمرد و افزود: در مقابل گفتمان سازش که ضربه‌ها خوردیم بعدها می‌فهمیم که این دولت با این گفتمان سازش چه ضربه‌ای به ملت زد.

امام جمعه پیشوا با بیان اینکه در کرونا صدای واحدی از مسؤولان ستاد کرونا شنیده نمی‌شود، یادآور شد: آقا فرمودند مردم را تکه تکه نکنید؛ چگونه می‌شود بعضی حضرات که ادعای وحدت و اتحاد می‌کنند با خارجی‌ها می‌توانند مذاکره کنند اما در داخل نمی‌توانند با انقلابی‌ها صحبتی کنند.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه بیش از ۷ سال است که هرچه به رفع تحریم زدیم نشد، یادآور شد: حضرت آقا با شرط و شروط اجازه مذاکره دادند اما گفتند ما اعتماد نداریم و تحریم دست دشمنی بدعهد و شیطان صفت بوده که به هیچ عهدی وفا نکرده و تنها راه این است که در داخل تحریم‌ها را خنثی کنیم که راه آن قوی شدن و خدمت در داخل است.

وی عنوان کرد: بعضی‌ها جوری حرف می‌زنند و موضع می‌گیرند که انگار حضرت آقا بیکار نشسته‌اند و این‌ها دلسوز کشور هستند؛ یک سال است که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد و حضرت آقا مستقیم انتقام سخت را فرمودند و در شهادت شهید فخری زاده نیز فرمودند از آمران و عاملان باید انتقام گرفته شود.

امام جمعه پیشوا خاطرنشان کرد: زمان ممکن برای انتقام باید برسد و نباید انتقام را کوچک کنیم مثلاً در عین الاسد موشک زدیم و انتقام گرفتیم اما انتقام راهبردی خروج آمریکا از منطقه است.

حجت الاسلام باقری مطرح کرد: انتقام کلان مشهود شدن اثرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه و هویدا شدن گفتمان انقلاب اسلامی است و باید این انتقام باید ترکیبی از انتقام علمی و سیاسی اقتصادی فرهنگی و نظامی باشد و تا دولت جوان، مؤمن، انقلابی و حزب الهی سر کار نیاید و دولتی پیر و ترسو وجود دارد انتقام نخواهیم گرفت.

وی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری ابراز کرد: آقا فرمودند من از دولت حمایت می‌کنم اما به شرطی که دولت پای‌بند به هدف ملت باشد.

امام جمعه پیشوا با تأکید بر اینکه قسمت عمده مشکلات کشور این دولت مقصر است، تشریح کرد: در پیشوا دارم خجالت می‌کشم از بس داد زدیم بیمارستان بیمارستان و شرمنده مردم هستیم؛ چند تا نماینده و فرماندار عوض شود و وزیر بیاید و برود ومسؤول و شورای شهر و چند تا رئیس دانشگاه عوض شود فایده‌ای ندارد و نه این که پیگیری نشده است و خودم بعضی از نامه‌ها را امضاء کردم ولی چرا نتیجه نمی‌دهد خدا می‌داند.

حجت الاسلام باقری مطرحکرد: سال گذشته در آبان ماه وزیر بهداشت آمد و در منزل شهیدان جنیدی گفت هفته بعد این قضیه تمام است که از آن هفته بعد ۱۱ ماه می‌گذرد و تا کِی می‌خواهید ادامه دهید و این یک مثال کوچک دولت در شهرستان پیشوا است که پای‌بند به اهداف ملت نبودند و با کمال پررویی در قاب تلویزیون به ملت دروغ می‌گویند.

وی در ادامه بیان کرد: روزهای منتهی به ۹ دی ایام بصیرت است و بی‌بصیریتی در ۹ دی ۸۸ باز هم ادامه
دارد و در کلان کشور و بدنه کشور از این کوردلی‌ها و نفهمی‌ها وجود دارد و آمریکا ۴۰ سال است مردم ایران را می‌زند و دیگه بچه هم می‌فهمد حتماً یک چیزی وجود دارد که این همه برای ضربه زدن به کشور ما تلاش می‌کنند و یک بار نشد رئیس جمهور آمریکا اسم ایران را نبرد.

امام جمعه پیشوا اظهار کرد: خیلی از عزیزان ما گرفتار کرونا شدند که آرزوی شفا برای بیماران داریم خیلی از عزیزانمان هم از دست دادیم و بازاریان و کسبه ما در این مدت خیلی خوب با مردم و مسؤولان همکاری کردند که خداروشکر وضعیت زرد اعلام شده است ولی باید رعایت کنیم چون تجمع و ازدحام ما باعث می‌شود وضعیت بدتر شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد