تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 13:19
کد خبر : 77999

امام جمعه بردسکن: حتی یک کیلومتر جاده دو بانده نداریم/ چند نفر دیگر باید کشته شوند؟

امام جمعه بردسکن: حتی یک کیلومتر جاده دو بانده نداریم/ چند نفر دیگر باید کشته شوند؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن که با حضور امت حزب الله و دریک فضایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن که با حضور امت حزب الله و دریک فضایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بردسکن که دارای بیشترین راه‌های برون شهری در استان خراسان رضوی است، حتی یک کیلومتر راه دوبانده ندارد.

امام جمعه بردسکن افزود: سوال مردم از مسئولین این است که چقدر از همشهریان و یا هموطنان جان خود را باید از دست بدهند تا یک پروژه‌ای انجام شود، راه‌های غیر استاندارد است و اینکه بگوییم تخلفات رانندگی منجر به تصادفات و کشته شدن افراد می‌شود توجیه خوبی نیست، لذا مدیران باید بیش از این تلاش کنند تا شاهد پرپر شدن افراد به جهت نداشتن راه استاندارد نباشیم.

وی گفت: شایسته نیست بعد از گذشت ۴۱ سال  یک شهرستان از داشتن راه خوب و مناسب برخوردار نباشد، گناه این شهرستان چیست که دورترین شهرستان از مرکز استان است.

امینی در خطبه‌های نماز جمعه با اعلام اینکه این دوری از مرکز استان نباید سبب بی‌مهری مدیران استانی باشد، اظهار کرد: از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم، این مهم را به جد مورد پیگیری قرار دهد.

امام جمعه بردسکن از فرماندار شهرستان خواست این مطالبه مردمی را پیگیری کند تا مردم در بردسکن  بیش از این به لحاظ عدم داشتن جاده خوب و مناسب در رنج  و زحمت نباشند.

خطیب جمعه  بردسکن از مدیران استانی و کشوری هم خواست این مشکلات را خود رصد کنند و مدیران در منطقه هم یک نام نیک و یک کار خوب از خود به یادگار بگذارانند، مردم بردسکن مستحق  این مشکلات نیستند زیرا در همه امور، مردم در صف اول خدمت‌رسانی هستند و نمره مردم این شهرستان ۲۰ است.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه  چرا مسئولین نباید این نمره را برای خود بدست بیاورند، افزود: امیدواریم این مشکل تلنگری باشد برای مدیران که پیگیری کنند و دیگر مسئولان استانی هم از مرکز استان به این شهرستان سفر داشته باشند.

امینی در ادامه هم از فرماندار بردسکن خواست به دستگاه‌هایی که خدمات‌دهی خود را  به مراجعان بخاطر ویروس کرونا به خوبی انجام نمی‌دهند تذکر دهند.

وی با تقدیر از همکاری و پیگیری‌های خیرین سلامت شهرستان در خصوص ساخت جایگاه  نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان بردسکن که تاکنون بیش از ۲۰میلیارد ریال کمک‌رسانی داشته‌اند، عنوان کرد: از مسئولان شهرستان و مرتبط هم خواستار تسریع در آوردن دستگاه سی تی اسکن  به شهرستان هستیم.

خطیب جمعه بردسکن از اقدام جهادی مردم در خصوص بازسازی و مرمت منزل یکی از همشهریان که مورد آتش‌سوزی قرار گرفته بود قدردانی کرد.

امینی همچنین با اشاره به قضایای سال ۸۸، یوم الله نهم دی و فتنه بزرگی که در کشور اتفاق افتاد، مطالب مبسوطی را بیان کرد وافزود: فتنه‌گران در سال ۸۸ قصد ضربه زدن و براندازی نظام را داشتند که با حضور با بصیرت مردم تمام توطئه‌های آنان خنثی شد.

وی نهم دی را یوم الله نام برد و افزود: حرکت به موقع مردم  پاسخ دشمنان را داد و آنها را مایوس و بخاک نشاند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد