تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 11:13
کد خبر : 77928

شهید سلیمانی قهرمان جامعه بشریت است

شهید سلیمانی قهرمان جامعه بشریت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: شهید سلیمانی یک مکتب، قهرمان ملت ایران و امت اسلامی است. وی افزود: سردار سلیمانی مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویت بود که با مجاهدت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: شهید سلیمانی یک مکتب، قهرمان ملت ایران و امت اسلامی است.

وی افزود: سردار سلیمانی مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویت بود که با مجاهدت و شهادت خویش، استکبار را شکست داد.

خطیب جمعه آبادان گفت: شهید سلیمانی قهرمان و فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت بود و در هر میدانی که اقتضا میکرد مردانه حاضر می‌شد، دلیرانه عمل می‌کرد و موفق از میدان خارج می‌شد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور با بیان اینکه اهداف سردار سلیمانی در استمرار مسیر مقاومت تا شکست کامل استکبار جهانی ادامه خواهد یافت، گفت: سردار شهید سلیمانی قهرمان ماندگار مقاومت است.

 وی بیان کرد: سردار سپهبد سلیمانی با رشادت‌های توصیف‌ناپذیر خود نامش را به عنوان قهرمان ماندگار مقاومت و ایثار برای دفاع از کیان ارزش‌های واقعی جهان اسلام ثبت کرد.

خطیب جمعه آبادان گفت: اگر تمامی مسوولان همانند شهید سلیمانی به حرف رهبر فرزانه ایمان داشتند اکنون وضعیت به این شکل نبود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: کسانی که بدنبال تصویب FETF هستند صلاح کشور را نمی‌خواهند، با پذیرفتن آن دیگر نمی‌شود تحریم‌ها را دور زد.

وی در ادامه با اشاره به دشمن شناسی مردم ایران گفت: دشمن شناسی و بصیرت مردم ایران در ۹ دی ۸۸ فتتنه را نابود و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دشمنان را ناامید کرد. 

خطیب جمعه آبادان گفت: سران فتنه با حمایت‌های دشمنان اسلام موضوع تقلب در انتخابات را در پیش گرفته و در خیابان‌ها اردو کشی کردند ولی مردم ولایتمدار ایران اسلامی بر عقاید و آرمان‌های نظام استوار ماندند.

وی افزود: تهدید فتنه در ۹ دی تبدیل به فرصت شد و یک شکوه تاریخی بزرگ در این روز برای تاریخ ایران اسلامی ثبت شد.
وی اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد ولایتمداری، بصیرت و غیرت دینی آحاد ملت ایران بود که به خوبی با حضور گسترده آنان در راهپیمایی خلق شد و این روز را باید روز بیعت امت با امام نامید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد