تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 6:25
کد خبر : 77828

پژوهشکده معروف در گیلان راه‌اندازی می‌شود

پژوهشکده معروف در گیلان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در نشست شورای اداری این ستاد گفت: ۱۵ اولویت در برنامه ۲ ساله برای این ستاد در استان گیلان ترسیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در نشست شورای اداری این ستاد گفت: ۱۵ اولویت در برنامه ۲ ساله برای این ستاد در استان گیلان ترسیم شده است.

او افزود: حمایت حقوقی از آمران به معروف، ارتقای کمی و کیفی گروه‌های جهادی امر به معروف، برگزاری جایزه سال فرهنگی شهید ظهیری در استان، راه‌اندازی پژوهشکده معروف و همچنین فرهنگسرا‌های معروف در سطح استان از جمله اولویت‌های برنامه‌های ستاد در ۲ سال آینده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به راه اندازی مرکز حقوقی آمران به معروف اظهار داشت: ظرفیت خوبی با تشکیل ۱۶ ستاد شهرستانی و همچنین ۷۲ شورای دستگاه‌های اجرایی مرکز استان در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام سرافراز ادامه داد: ستاد اهتمام ویژه‌ای دارد تا امر به معروف به عنوان یک وظیفه همگانی و گفتمان جاری جامعه مورد توجه نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه و آحاد جوانان مومن و انقلابی گیلان باشد.

او با اشاره به احداث نخستین پژوهشکده تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان تصریح کرد: این پژوهشگاه در شهر دانشگاهی این استان ساخته می‌شود و محلی برای حضور و نخبگان دانشگاهی و حوزوی و پژوهش تخصصی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد