تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 17:02
کد خبر : 136675

برگزاری پویش مهربانی دانشگاه تبریز در قالب طرح کفش‌های مهربانی

برگزاری پویش مهربانی دانشگاه تبریز در قالب طرح کفش‌های مهربانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، در این پویش مهربانی تعداد ۱۲۰ عدد بن خرید کیف و کفش جمعا به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال بین کودکان بی بضاعت توزیع شد. پنجمین مرحله پویش مهربانی دانشگاه تبریز در قالب طرح کفش‌های مهربانی در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، در این پویش مهربانی تعداد ۱۲۰ عدد بن خرید کیف و کفش جمعا به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال بین کودکان بی بضاعت توزیع شد.

پنجمین مرحله پویش مهربانی دانشگاه تبریز در قالب طرح کفش‌های مهربانی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله) برای کمک‌های انسان دوستانه به افراد بی بضاعت، توسط جمعی از همکاران خیر دانشگاهی و با هماهنگی بسیج کارکنان شهدای دانشگاه در آستانه اربعین حسینی برگزار گردید.

برپایه همین گزارش، همچنین در این پویش مهربانی با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و عدم امکان شرفیابی به زیارت اماکن مقدسه جمعی از همکاران دانشگاه به نیت پیاده روی اربعین و نذورات سفره حضرت رقیه (س) در این طرح خداپسندانه شرکت نمودند.
یادآور می‌شود: در این پویش تعداد ۱۲۰ عدد بن خرید کفش هر کدام به ارزش دو میلیون و پانصد هزار ریال جهت تهیه کفش بین کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و بی بضاعت توزیع گردید که این تعداد به برخی موسسات خیریه و کودکان بی بضاعتی که توسط همکاران دانشگاهی معرفی شده بودند، تحویل گردید

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد