تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 14:41
کد خبر : 77764

فرمانده سپاه نکا: توطئه فتنه‌گران با حماسه ۹ دی خنثی شد/ پشتیبانی از ولایت فقیه مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی بود

فرمانده سپاه نکا: توطئه فتنه‌گران با حماسه ۹ دی خنثی شد/ پشتیبانی از ولایت فقیه مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی بود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از نکا، سرهنگ پاسدار مجیدرضا شعبانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد تمام شهدای انقلاب به ویژه سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امت مسلمان هیچگاه یاد

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از نکا، سرهنگ پاسدار مجیدرضا شعبانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد تمام شهدای انقلاب به ویژه سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امت مسلمان هیچگاه یاد و اقتدار او را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: سردار سپهبد شهید سلیمانی نعمتی بود که بعد از شهادتشان قدرشان را دانستیم امروز وظیفه داریم با قلم، قدم  و نگارش خود، مکتب ایشان را به درستی به جامعه  و جهان معرفی کنیم.

شعبانی بیان کرد: مردم داری  و پشتیبانی از ولایت فقیه، مهم‌ترین ویژگی عمار انقلاب حاج قاسم سلیمانی بود و در هر سنگری باید ادامه دهنده راه و جریان فکری  ایشان باشیم  زیرا وی بدون نگاه به خط و جناح‌های سیاسی، سرباز ولایت و انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه باید حواسمان به تمام برنامه‌ها و اهداف شوم دشمنان باشد، گفت: دشمن برای تمام اقشار جامعه برنامه‌ریزی کرد. در آستانه چهلمین روز شهادت چهره علمی کشور که به دست ایادی صهیونیسم به شهادت رسید قرار داریم که یاد و خاطره شهید فخری زاده این دانشمند شهید عرصه علم را گرامی می‌داریم. 

مراسم راهپیمایی ۹ دی در قزوین برگزار نمی‌شودجزئیات مراسم یوم الله ۹ دی در خوزستان اعلام شدمراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در همدان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه نکا گفت: مردم نقش مهمی در سرنوشت و آینده کشور خود دارند که باید با بینش درست، در انتخابات فردی را برگزینیم که همدرد مردم و حافظ آرمان انقلاب باشد. بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی شعار امسال در ایام دهه بصیرت ۹ دی است که دهه بصیرت امسال ۷۵ عنوان برنامه با ۶۲۰ فعالیت در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: رمز موفقیت ما مردمی کردن تمام فعالیت‌ها بوده که پویش مردمی ستاد گرامی‌داشت حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت  که برنامه‌های مختلفی مانند عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه، دلنوشته و عکسی با شهید در این ایام بر گزار می‌شود.

شعبانی افزود: همچنین جشنواره ملی دل گپ امسال با موضوع  دل گویه با حاج قاسم برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ دی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که تاکنون از استان‌های مختلف و از ۱۵ کشور و منطقه شرکت کردند.

وی بیان کرد: جهانیان دیدند مردم ایران ملتی با بصیرت هستند که موضوعات را ریشه ای و عمیق نگاه می‌کنند و توانستند توطئه فتنه گران  درسال ۸۸ را خنثی کنند.

فرمانده سپاه نکا با تقدیر از پرسنل درمان و گرامی‌داشت شهدای مدافع سلامت بیان کرد: امروز کادر درمان با جان و ایثار  در مسیر خط سرخ گام برداشتند که این فداکاری‌ها در تمامی ابعاد خود را نشان می دهد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد