تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 12:47
کد خبر : 77715

اهتمام به قرآن و اقامه نماز جماعت در مدارس از وظائف معاونت پرورشی است

اهتمام به قرآن و اقامه نماز جماعت در مدارس از وظائف معاونت پرورشی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان به همراه رئیس آموزش و پرورش و معاونین و جمعی از فعالان قرآنی با حجت‌الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه دیدار کرد. حجت الاسلام عمران حسینی نسب در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان به همراه رئیس آموزش و پرورش و معاونین و جمعی از فعالان قرآنی با حجت‌الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه دیدار کرد.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در این دیدار با تبریک هفته قرآن، عترت و نماز، قرآن و عترت را دو رکن مهم و جدانشدنی از هم دانست و اظهار کرد: عمل به دستور قرآن و عترت موجب سعادت انسان می‌شود.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به وظائف و اهداف معاونت پرورشی آموزش و پرورش گفت: اهتمام به قرآن و اقامه نماز جماعت در مدارس از وظایف مهم معاونت پرورشی است.

وی پرورش را مقدم بر آموزش دانست و با اشاره به اهمیت پرورش و خودسازی افزود: پرورش دانش‌آموزان قرآنی در رشته‌های حفظ کل، جز و موضوعی قرآن از دستاوردهای معاونت پرورشی است.

حسینی نسب با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام و آثار تربیتی آن و همچنین ارزش نماز جماعت بر اهتمام به اقامه نماز در بین دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: نماز در هر حال آثار تربیتی و بازدارندگی دارد.

در این دیدار گنج خانلو معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان هم با تشریح عملکرد معاونت پرورشی و تقدیر از معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بر اهتمام بر نماز جماعت دانش آموزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۲/ق

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد