تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 9:01
کد خبر : 77581

تمام مناسبت‌های ورزش و جوانان به نام سپهبد شهید سلیمانی مزین شد

تمام مناسبت‌های ورزش و جوانان به نام سپهبد شهید سلیمانی مزین شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، میثم پاریزی روز پنجشنبه در نخستین نشست برنامه‌ریزی کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدای افتخار استان افزود: برگزاری برنامه‌های کارگروه دهه فجر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، میثم پاریزی روز پنجشنبه در نخستین نشست برنامه‌ریزی کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدای افتخار استان افزود: برگزاری برنامه‌های کارگروه دهه فجر نیازمند نظرات کارشناسی و ایده‌های متناسب با شرایط روز است و در این راستا در بسیاری موارد می‌توانیم به پایلوت کشور تبدیل شویم.

وی با اشاره به تشکیل جلسات مختلف و مصوباتی با اداره تربیت بدنی سپاه استان کرمان در زمینه سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: برای جلوگیری از موازی کاری همکاری و مشارکت فعال هیات ها و سمن ها و جامعه ورزش و جوانان این استان‌ را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برنامه ریزی این اداره کل برای توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بود که این آمار با مشارکت و آمادگی سمن ها سه تا چهار برابر افزایش می یابد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مجازی، ایجاد موکب ها مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و شهرستان، طراحی و تهیه طومار انزجار و انتقام سخت قاتلان شهید سلیمانی و نصب آن در گلزار شهدا و مسابقات کتابخوانی به عنوان مکتب شهید سلیمانی و مروری بر آنچه که حاج قاسم را سلیمانی کرد، از جمله برنامه ها است.

وی با تاکید بر اینکه باید اشراف اطلاعاتی خود را نسبت به شهید سلیمانی ارتقا دهیم گفت: حاج قاسم را از زمان جوانی و ورود به عرصه جنگ تحمیلی بشناسیم و پس از آن تغییرات محسوسی که پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب، به تفکر و نگرشی که ایشان را محبوب کرد، دقت نظر داشته باشیم.

پاریزی با بیان اینکه وظیفه داریم نسبت به تبیین مکتب شهید سلیمانی رسالت خود را انجام دهیم افزود: شهیدی که افتخار جهان اسلام، ایران و استان است و کرمان تا ابد مدیون حاج قاسم است.

وی بیان داشت: معتقدیم پس از پایان شیوع کرونا کرمان به پایگاه تردد زائران و چهارمین شهر زیارتی کشور تبدیل می شود.

وی ادامه داد: در آن زمان نگاه مردم کشور به این استان تغییر می یابد و باید رفتار و منش و دیدگاه مردم متناسب با آن تغییر کند و این فرهنگ را نهادینه کنیم و به سایر بخش ها تسری دهیم.

وی تاکید کرد: علاوه بر خلاقیت، هوشمندی، برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و متناسب با جایگاه شهادت حاج قاسم و دیگر یارانشان باشد و مناسبت ها باید این مقوله را تبیین کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به فعالیت کارگروه ورزش و جوانان گفت: باوجود گستردگی به کارگروهی زیرمجموعه ستاد دهه فجر تبدیل شدیم و برنامه های پیشنهاد شده آن در حوزه برنامه‌های دهه فجر می تواند اثر گذار باشد.

وی با بیان اینکه جایگاه ورزش و جوانان در مباحث فرهنگی استان کرمان مناسب است گفت: پنجم دی ماه را به عنوان سالروز زلزله بم گرامی می‌داریم و همچنین سالروز حماسه نهم دی ماه به عنوان نماد عزت، افتخار و بصیرت مردم بود که تمامی ملاحضات در کارگروه لحاظ می شود.

پاریزی تصریح کرد: اکنون نیاز به خلاقیت داریم و ورزش معمولا برنامه گروهی و فیزیکی داشته و هیات ها به بهانه کرونا فعالیت خود را تعطیل نکرده‌اند و مسابقات مجازی برگزار شد که امیدواریم این اتفاقات در کارگروه ورزش و جوانان به صورت ویژه بیفتد.

وی با بیان اینکه کمیته ها با زیرمجموعه تحت مدیریت خود جلساتی را تشکیل دهند که برنامه کارگروه را پررنگ تر کند گفت: از فضای کنونی که همه آن را یک تهدید می دانند به عنوان فرصت استفاده شود و تمامی اعضا در برنامه‌های مراسم سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی شرکت کنند زیرا با تعدد برنامه ها می توان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری را اجرا کرد.

همچنین در این آیین کمیته های زیرمجموعه کارگروه ورزش و جوانان و روسای آن معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد