تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 8:59
کد خبر : 77567

مرمت اضطراری ایوان مسجد جامع سمنان

مرمت اضطراری ایوان مسجد جامع سمنان

حمید رضا دوست‌محمدی ۴ دی‌ماه ۱۳۹۹ با اعلام این خبر افزود: هدایت آب بام ایوان، اصلاح ناودان‌ها و اصلاح کف بام، رفع مشکلات ناشی از تجمع آب در سطح بام ایوان و نم‌زدگی‌های اخیر، در این مرحله انجام می‌شود. وی، داربست‌زنی، اصلاح کف بام و ناودان و ایزوله مجدد را از برنامه‌های در دست اجرا

حمید رضا دوست‌محمدی ۴ دی‌ماه ۱۳۹۹ با اعلام این خبر افزود: هدایت آب بام ایوان، اصلاح ناودان‌ها و اصلاح کف بام، رفع مشکلات ناشی از تجمع آب در سطح بام ایوان و نم‌زدگی‌های اخیر، در این مرحله انجام می‌شود.

وی، داربست‌زنی، اصلاح کف بام و ناودان و ایزوله مجدد را از برنامه‌های در دست اجرا برای پیشگیری از بروز آسیب در مسجد جامع سمنان اعلام کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان با اشاره به اهمیت تاریخی این بنای معماری ارزشمند خاطرنشان کرد: مسجد جامع سمنان خلاصه‌ای از تاریخ معماری ایران‌زمین شامل منار غزنوی‌ -سلجوقی، گنبد سلجوقی، شبستان ایلخانی، ایوان تیموری و کتیبه‌های صفوی است.

مسجد جامع سمنان در سال ۱۳۱۰ به شماره ۱۶۳ در فهرست میراث‌ ملی به ثبت رسیده و در خیابان امام خمینی (ره)، داخل بازار شیخ علاءالدوله واقع شده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد