تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 8:04
کد خبر : 77534

پویش «به آسمان نگاه کن» در یزد به راه افتاد

پویش «به آسمان نگاه کن» در یزد به راه افتاد

سعید صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به اجرا درآمده در قالب ۹ کارگروه در حال فعالیت است، اظهار داشت: کارگروه های مسجد، هیئت، آموزش، مبلغین، قرآنی، کودک و نوجوان، بانوان، تبلیغ نوین و رسانه در این

سعید صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به اجرا درآمده در قالب ۹ کارگروه در حال فعالیت است، اظهار داشت: کارگروه های مسجد، هیئت، آموزش، مبلغین، قرآنی، کودک و نوجوان، بانوان، تبلیغ نوین و رسانه در این حوزه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه رسانه یادآور شد: این کارگروه با مسئولیت روابط عمومی و کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد فعالیت می کند و فرآیند مهم اطلاع رسانی در مورد برنامه‌ها همچنین مستندسازی آنها را بر عهده دارد.

صدیقی در مورد کارگروه تبلیغ نوین نیز بیان کرد: این کارگروه با راه اندازی پویش سپاس، کار تجلیل از پرستاران و کادر درمان با تولید تابلوی سپاس همچنین تهیه و تولید کلیپ‌هایی از نظرات مردم در مورد فعالیت و ایثار کادر درمان و پرستاران را بر عهده داشت.

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی تولید محتوا توسط این کارگروه خبر داد و گفت: کار ثبت نام دوره آموزشی تولید محتوا تا ۱۰ دی ماه جاری ادامه دارد و دوره‌ها از ۱۵ دی ماه، ویژه بانوان مبلغ آغاز می شود.

صدیقی با اشاره به اینکه شرایط ویژه کرونایی، اغلب برنامه ها را به سمت فضای مجازی سوق داده است، افزود: در این راستا هر هفته پنجشنبه‌ها مراسمی به یاد درگذشتگان کرونا به صورت برنامه زنده اینستاگرامی برگزار می شود ضمن اینکه ارتباط مدیرکل تبلیغات اسلامی از این طریق با مردم تقویت شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به راه اندازی پویش دعا و استغفار، عنوان کرد: این پویش با هشتک به آسمان نگاه کن، فعال شده و در قالب آن، دعای هفتم صحیفه سجادیه توسط روابط عمومی منتشر شده و در اختیار مدیران استان قرار گرفته است.

صدیقی، پخش زنده سه‌شنبه‌های مهدوی در فضای مجازی، پخش دعای کمیل در فضای مجازی با همکاری صدا و سیما و … را نیز بخش دیگری از فعالیت‌های کارگروه تبلیغ نوین طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی برشمرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد