تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 6:25
کد خبر : 77472

جشنواره فرهنگی و هنری «سردار دل‌ها» در آشتیان برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی و هنری «سردار دل‌ها» در آشتیان برگزار می‌شود

مهدی مسعودی آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی و هنری سردار دل‌ها در شهرستان آشتیان برگزار می‌شود. وی بیان کرد: اهداف برگزاری این جشنواره را می‌توان تجلیل و تکریم از مقام شامخ سردار شهید سلیمانی و شهدای ۱۳ دی ۹۸ و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و

مهدی مسعودی آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی و هنری سردار دل‌ها در شهرستان آشتیان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اهداف برگزاری این جشنواره را می‌توان تجلیل و تکریم از مقام شامخ سردار شهید سلیمانی و شهدای ۱۳ دی ۹۸ و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آشتیان تصریح کرد: جشنواره فرهنگی و هنری سردار دل‌ها در قالب شعر، داستان، کلیپ، خوشنویسی، نقاشی و دلنوشته در موضوعاتی همچون شهید سلیمانی و جبهه مقاومت، دیدگاه شهید سلیمانی در مورد عفاف و حجاب، سردار شهید سلیمانی و وفاداری به ولایت رهبری و انقلاب اسلامی و… برگزار می‌شود.

مسعودی آشتیانی گفت: ترویج سیره و روحیات سردار سلیمانی در موضوعات مختلف امری اساسی بوده که برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در این زمینه نقش بسزایی دارند.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پایان دی‌ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر در ۲ محور مختلف آثار تولیدی خود ارسال کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آشتیان، تقویت و استمرار حرکت‌های متعهد و منطبق بر اهداف والای فرهنگی اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بوده که با زبان هنر به آن پرداخته می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد