تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 20:41
کد خبر : 77379

لزوم اضافه شدن واحد های جدید مدرسه کلانتری و مسجد به شهرجدید ایوانکی

لزوم اضافه شدن واحد های جدید مدرسه کلانتری و مسجد به شهرجدید ایوانکی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مومنی مدیرعامل شهر جدید ایوانکی در جلسه بررسی مشکلات شهر ایوانکی گفت: سه هزار هکتار اراضی بلامانع برای شهر جدید ایوانکی به ثبت رسیده است. او افزود: ۱۵ هزار و ۶۰۰

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مومنی مدیرعامل شهر جدید ایوانکی در جلسه بررسی مشکلات شهر ایوانکی گفت: سه هزار هکتار اراضی بلامانع برای شهر جدید ایوانکی به ثبت رسیده است.

او افزود: ۱۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای این شهر در نظر گرفته شد که بالغ بر ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی برای واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی ثبت نام کردند.

مومنی گفت: از این تعداد ۹۹۶ نفر واجد شرایط شناخته شده و تاکنون ۵۷۲ نفر نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام کردند.

مدیرعامل شهر جدید ایوانکی با بیان اینکه احداث واحد های مسکونی در شهر جدید ایوانکی تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ادامه داد: از ابتدای سال آینده، واگذاری ۳۴۲ واحد مسکونی به متقاضیان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شهر جدید ایوانکی گفت: نیاز است تا با وجود واحد های قبلی و اضافه شدن واحد های جدید، مدرسه، کلانتری و مسجد، تامین آب مورد توجه قرار داشته باشد.

انتهای پیام / گ

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد