تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 8:28
کد خبر : 77188

شهادت سردار سلیمانی هویت واقعی استکبار جهانی را فاش کرد

شهادت سردار سلیمانی هویت واقعی استکبار جهانی را فاش کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی درگفت وگو با ایرنا افزود: دشمن تنها زمانی دست به ترور می‌زند که از همه راه حل‌ها ناامید می‌شود و اعلام رسمی رئیس جمهوری آمریکا در باره ترور این سردار بزرگ

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی درگفت وگو با ایرنا افزود: دشمن تنها زمانی دست به ترور می‌زند که از همه راه حل‌ها ناامید می‌شود و اعلام رسمی رئیس جمهوری آمریکا در باره ترور این سردار بزرگ اسلام، نشان از ضعف و زبونی دشمن است.

وی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی به تمام دنیا ثابت کرد که قدرت آمریکا روبه افول است.

جمالی اضافه کرد: ایستادن رئیس جمهوری آمریکا در مقابل دموکراسی در انتخابات اخیر یکی دیگر از نشانه‌های شکست استکبار جهانی است و این کشور با این ظاهر فریبنده نمی‌تواند مانع از افول قدرت پوشالی خود شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره ساده زیست، بی تکلف، ولایتمدار و شهادت طلب بود، اما یکی از بارزترین ویژگی هایی که باعث شد نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی محبوب دل‌ها باشد، ویژگی مخلص بودن ایشان بود.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی یک مکتب، قهرمان ملت ایران و امت اسلامی است.

جمالی بیان کرد: سردار سلیمانی مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویت بود که هم با مجاهدت و هم با شهادت خویش، استکبار را شکست داد.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام (ره) بود گفت: شهادت سردار دل‌ها لزوم توجه بیشتر به مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی را دوچندان کرد و بار دیگر این فرمایش امام راحل که دشمن در جنگ جبهه حق و باطل از هیچ دسیسه‌ای چشم پوشی نمی‌کند را یادآور شد.

رئیس شورای اهماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سردار سلیمانی با شهادت خود ثابت کرد تنها راه پیروزی مقاومت است و باید در این مسیر پافشاری کرد.

وی بیان کرد: از دیدگاه شهید سلیمانی مقاومت زبان، نژاد، مذهب و دین نمی‌شناسد و در هر جا و نقطه‌ای از دنیا ندای مظلومی شنیده شد باید به او کمک کرد.

جمالی با اشاره به شعار “سرباز ولایت هستم” اضافه کرد: تبعیت، تعالی، حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه درس مهم دیگری بود که سردار دل‌ها با شهادت خود به جامعه داد.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی و همراهانش در حمله بالگردهای آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله تروریستی  ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی هم به شهادت رسیدند.

این ترور به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صورت گرفت و کاخ سفید به طور رسمی مسئولیت آن را پذیرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد