تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 11:37
کد خبر : 76947

تبیین راه حاج قاسم از مسیر علم می‌گذرد

تبیین راه حاج قاسم از مسیر علم می‌گذرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، جواد نیک روش ظهر امروز در افتتاحیه اولین کنگره بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی گفت: شاید مهمترین نقطه اشتراک جمع حاضر برای تبیین راه حاج قاسم سلیمانی، این باشد که راه غلبه بر هیمنه پوچ استکبار، از مسیر علم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، جواد نیک روش ظهر امروز در افتتاحیه اولین کنگره بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی گفت: شاید مهمترین نقطه اشتراک جمع حاضر برای تبیین راه حاج قاسم سلیمانی، این باشد که راه غلبه بر هیمنه پوچ استکبار، از مسیر علم می‌گذارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه استکبار جهانی بر خلاف مسیر الهی در حرکت بوده لذا در حال حاضر در حال افول و فروپاشی است، اظهار کرد: نهاد علمی دو وظیفه عمده تربیت نیروهای متخصص و تولید دانش را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه انتقام سخت ابعاد مختلفی دارد که باید ابعاد نرم آن را بزرگ‌تر از ابعاد سخت دانست، افزود: چیزی که شهید سلیمانی را بزرگ کرد، ابعاد وجودی ایشان بود که بر پایه مکتب عاشورا و امامان انقلاب شکل گرفت.

نیک روش بیان کرد: بسیج دانشجویی آمادگی کامل خود را برای فرهنگ سازی مکتب حاج قاسم اعلام می‌کند تا این طرح، در ۳۲ ناحیه مختلف در سطح کشور اجرایی شود.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: برنامه‌های مختلفی در شهر کرمان و زادگاه ایشان به مناسبت سالگرد ایشان اجرا خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد