تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 6:49
کد خبر : 76707

توجه به حضور روحانیون در روستاها از اولویت‌های سازمان تبلیغات است

توجه به حضور روحانیون در روستاها از اولویت‌های سازمان تبلیغات است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد روح‌الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه آشنایی با مسئولان استانی ازجمله وظایف معاونین سازمان تبلیغات اسلامی است گفت: تأکید حجت‌الاسلام‌والمسلمین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد روح‌الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه آشنایی با مسئولان استانی ازجمله وظایف معاونین سازمان تبلیغات اسلامی است گفت: تأکید حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر حضور معاونین ستادی در استان‌ها و ارتباط مجازی و حضوری با دیگر معاونین استان‌ها است. این در حالی است که توجه و اهمیت ویژه به فعالیت اجتماعی روحانیون مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی و کادر این سازمان از دیگر تأکیدات رئیس سازمان تبلیغات اسلامی است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی از ارتباط خوب نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: رؤسای بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان تبلیغات اسلامی را به‌عنوان یک نهاد فرهنگی تأثیرگذار در کشور پذیرفتند و جلسات ستادی سازمان نیز با این دو نهاد به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.

به گفته وی، توجه ویژه به حضور روحانیون در روستاها، مناطق حاشیه و مرکز شهر با موضوع مسجد از دیگر اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان به‌عنوان ستاد پشتیبانی در حوزه اداری مالی انجام وظیفه می‌کند.

محمد روح‌الامینی اظهار کرد: با حمایت‌های حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان، شاهد رویش و پویش خوبی در حوزه فرهنگی اجتماعی به‌ویژه در حوزه دینی هستیم و فعالیت‌های خوبی در زمینه مسجد سازی، احداث خانه عالم، استقرار مبلغ در مناطق مختلف استان بررسی آسیب‌های اجتماعی و برون رفت از شرایط موجود بودیم.

در ادامه این دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه ارتباط مطلوبی بین مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها با ائمه جمعه برقرار شده است گفت: از سوی دفتر سازمان تبلیغات اسلامی کشور به‌ویژه ریاست سازمان و معاونین نیز حمایت‌های خوبی در حوزه روحانیون مستقر انجام شده است.

وی تاکید کرد: شرایط مناسبی برای خدمتگزاری و انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله فراهم‌شده که امید است به نحو مطلوب از این شرایط بهره‌مند شویم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد