تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 10:18
کد خبر : 76443

آمار طلاق در استان اردبیل ۱۲درصد افزایش یافت

آمار طلاق در استان اردبیل ۱۲درصد افزایش یافت

شهرام رسولی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: هم اکنون میانگین طلاق در استان اردبیل ۲.۴ در هزار بر اساس جمعیت است که میانگین این آمار در کشور ۲.۲ در هزار است. وی اظهار داشت:در هشت ماهه سال گذشته ۲هزار و ۵فقره  طلاق در استان اتفاق افتاده که این میزان در هشت ماهه

شهرام رسولی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: هم اکنون میانگین طلاق در استان اردبیل ۲.۴ در هزار بر اساس جمعیت است که میانگین این آمار در کشور ۲.۲ در هزار است.

وی اظهار داشت:در هشت ماهه سال گذشته ۲هزار و ۵فقره  طلاق در استان اتفاق افتاده که این میزان در هشت ماهه سال جاری به ۲هزار و ۲۵۴ فقره افزایش یافته است.

رسولی گفت:در سال جاری بطور متوسط هر روز ۹ مورد طلاق ثبت می‌شود که میانگین سنی افراد طلاق گرفته برای مردان ۳۶ و برای زنان ۳۰ سال برآورد شده است.

وی افزایش میزان ازدواج در استان اردبیل را یادآور شد و گفت: امسال هفتهزار و ۷۹۱ فقره ازدواج در استان ثبت شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵.۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل ادامه داد:در هشت ماهه سال جاری ۱۲ هزار و ۵۳ فقره ولادت در استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸.۹ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: بطور متوسط هر روز ۴۹ مورد و هر ساعت ۲ مورد ولادت در استان ثبت می‌شود که ۹۹ درصد ولادت‌ها در مهلت قانونی  ثبت می شود و موردی هم از زوجین در ثبت ولادت به تاریخ ۹۹.۹.۹ در استان درخواست نشده است.

رسولی میزان فوتی‌های  استان در هشت ماهه سال جاری را ۶هزار و ۳۱۰ نفر اعلام کرد و گفت:این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۶.۵درصد افزایش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل با بیان اینکه در کنار کاهش زاد و ولد جمعیت سالمندی این استان نیز در حال افزایش می‌باشد، گفت: پیش‌بینی شده تا ۲۰ سال آینده آمار سالمندان استان از حدود ۱۰۰ هزار نفر کنونی به ۳۵۰ هزار نفر برسد.

وی اضافه‌کرد: براساس آمارهای موجود جمعیت استان از نظر میانگین و هرم سنی به سمت پیری در حال حرکت است و برای جلوگیری از این آسیب باید تدابیری جدی اتخاذ شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد