تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 5:31
کد خبر : 62733

۵۴ دستگاه اجرایی استان بوشهر مورد بازرسی قرار می‌گیرند

۵۴ دستگاه اجرایی استان بوشهر مورد بازرسی قرار می‌گیرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز به مناسبت آغاز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در جمع خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: فلسفه قیام امام حسین(ع) امربه‌معروف و نهی از منکر بوده است این فریضه الهی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز به مناسبت آغاز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در جمع خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: فلسفه قیام امام حسین(ع) امربه‌معروف و نهی از منکر بوده است این فریضه الهی با آغاز انقلاب اسلامی نسبت به دوران گذشته احیاء شد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان بوشهر در تشریح اهداف این ستاد، ابراز کرد: تبیین و ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر با استفاده از فضای معنوی دهه محرم و تقویت نگرش آحاد جامعه نسبت به این فریضتین الهی است.

وی افزود: شناسایی و معرفی الگوهای موفق در اقشار مختلف، استفاده از رهنمودهای حضرت امام و منویات مقام معظم رهبری در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر است که اولین روز از هفته بنام  امربه‌معروف و نهی از منکر مسوؤلان است.

رزمجو،  نظارت اجتماعی را مهم‌ترین اولویت در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی خواند و گفت: در برخورد با منکرات به دنبال جوسازی منفی در جامعه نیستیم و یکی از وظایف رسانه، فرهنگ‌سازی است که جوان امروزی ما به‌سوی معروف‌ها هدایت شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان بوشهر تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همگانی شود، مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

وی شعار محوری امسال را «نهضت حسینی، مطالبه گری و مسؤولیت اجتماعی» نامید و گفت: بر این اساس تعداد ۳۹۲ برنامه در مرکز و شهرستان مختلف برگزار خواهد شد که ۳۸ برنامه مربوط به صداوسیما و ۵۴ مورد مربوط به بازرسی از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد