تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 4:04
کد خبر : 76238

بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در خلخال توزیع شد

بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در خلخال توزیع شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، سرهنگ جهانبخش عطایی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی تاکنون بالغ  بر ۴۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین هزینه شده است. وی هدف بسیج از اجرای رزمایش‌ کمک مومنانه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، سرهنگ جهانبخش عطایی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی تاکنون بالغ  بر ۴۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین هزینه شده است.

وی هدف بسیج از اجرای رزمایش‌ کمک مومنانه را توزیع اقلام ضروری در بین خانوارها و نیازمندان دانست و افزود: هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی برای توزیع آماده شده و در دهه بصیرت توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه محوریت برنامه‌های دهه بصیرت با اجرای این برنامه‌ها در فضای مجازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا خواهد بود، گفت: تعداد معدودی از برنامه‌های پیش‌بینی شده همچون یادواره شهدا و نشست‌های بصیرتیبا حداقل حضور افراد و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در فضاهای بزرگ اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه خلخال با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از اجرای بیش از  ۱۰۰ برنامه در ایام گرامیداشت این شهید در پایگاه‌های مقاومت روستایی و شهری خبر داد.

وی از سردار سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مدافعان حرم ایران اسلامی یاد کرد و افزود: پیام سالروز حماسه ۹ دی بصیرت و استمرار تفکر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تمام اقشار جامعه است.

فرمانده سپاه خلخال اظهارکرد: برنامه‌های دهه بصیرت در سه محور گرامیداشت روز پرستار ، یاد و نام سردار شهید سلیمانی و نهم دی تا ۱۸ دی ماه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

او همچنین با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در خصوص وجود بصیرت در بین  اقشار مختلف جامعه گفت: ۹ دی یک روز حماسی ، ملی و مکتبی است و فرصتی برای تبیین ارزش‌های والای نظام اسلامی ایران برای مقابله با جریان کفر و نفاق و انواع دسیسه‌های دشمان انقلاب و نظام است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد