تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 10:17
کد خبر : 7620

از آزادی های دزدکی تا چهارشنبه های پر سر و صدا/علی نژاد به دنبال چیست؟

از آزادی های دزدکی تا چهارشنبه های پر سر و صدا/علی نژاد به دنبال چیست؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزن،سال ۸۵ و همزمان با خدمت رسانی های گسترده دولت اول احمدی نژاد به سراسر کشور در حالی که  هنوز درگیر و دچار حاشیه های حلقه انحراف مشایی و یارانش نشده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزن،سال ۸۵ و همزمان با خدمت رسانی های گسترده دولت اول احمدی نژاد به سراسر کشور در حالی که  هنوز درگیر و دچار حاشیه های حلقه انحراف مشایی و یارانش نشده بود ،ستون دماسنج در روزنامه تازه تاسیس اعتماد ملی محلی برای تندترین و غرض ورزانه ترین نقدها به جریان انقلاب شناخته میشد.

خبرنگاری که در دوران اصلاحات با رئیس آن دولت ارتباط بسیار نزدیکی داشت و در غالب رسانه های مطرح اصلاح طلبان قم زنی کرده بود.

 ستون تند و تا حد بسیاری هتاکانه او بیشتر وقتی صدا کرد که او در آستانه انتخابات سال ۸۸ مردم را به دلفینهای گرسته تشبیه کرد.

انتخابات ۸۸ و فتنه بزرگی که او و لیدرهای سیاسی جریان او راه انداختند او را نیز همچون بسیاری دیگر از یاران رسانه ایش در جبهه دوم خردادی ها به نوای مزد بگیری از بیگانگان نزدیک کرد و او امروز یک مزد بگیر رسمی در آن طرف آب است.

آزادی های یواشکی چیست؟

اردیبهشت ۹۳ مسیح علی نژاد با اعلام پویش،فراخوان و کمپین از همه ی زنان ایرانی در سراسر ایران خواست تا برای نشان دادن اعتراض خود به حجاب در جامعه ی ایران با کشف حجاب در نقطه ای  خاک کشور در انذار عمومی و در داخل محیط های عمومی و ارسال عکس خود به وی برای انتشار تصاویر خود اقدام کنند.

این صفحه هم اکنون نیز در فیس بوک هم اکنون نزدیک به ۱ میلیون دنبال کننده دارد.

چهارشنبه های بدون اجبار یا سفید چیست؟

اما اکنون این خبرنگار سابق رسانه های اصلاح طلب نظیر اعتماد ملی،ایلنا  و ایران و برخی دیگر از رسانه های اصلاح طلب از آغاز خرداد ماه با اعلام کمپینی با نا چهارشنبه های سفید و یا چهارشنبه های بدون اجبار از همه ی مردا و زنان ایرانی خواسته است که با بستن شال و مچ بند سفید در این روز در اماکن عمومی کشف حجاب کرده و یا حداقل با  یک پارچه سفید رنگ در اماکن عمومی و خیابنها و محیطهای اجتماعی حاضر شده و نسبت به کشف حجاب مبادرت کنند و از کشف حجاب خود و همراهی اشان با این فراخوان فیلم کوتاهی به این خبرنگار که امروز در شبکه ضد ملی صدای آمریکا در حال برنامه سازی با عنوان تبلت است بفرستند.علی نژاد این تصاویر را در صفحات شبکه مجازی خود در اینستاگرام و فیسبوک منتشر می کند.

 

مسیح علی نژاد کیست؟

، «معصومه علی‌نژاد قمی» معروف به «مسیح علی‌نژاد» درسال ۱۳۵۵ در قمی‌کلای بابل متولد شد. وی در یکی از نوشته‌های خود اعلام می‌کند که دوستانش وی را مصی صدا می‌زدند، اما فردی به نام پویان که ظاهراً خیلی به وی علاقه نشان می‌داده برای علی‌نژاد شعری سروده و او را مسیح خطاب کرده است.

علی‌نژاد در دوران فعالیت مطبوعاتی خود همواره جنجال آفرین بود به طوری که همسرش به شدت با کارهای او مخالفت میکرد و زمانی که اختلاف آنها شدت گرفت از وی جدا شد. علی نژاد بعد از وقایع سال ۸۸ به همراه پسرش از ایران خارج شد.

علی نژاد خبرنگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامه‌ی «همبستگی» آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» در مجلس ششم بود که به دلیل بی احترامی به قوانین و سرقت اسناد محرمانه اداری، از مجلس هفتم اخراج شد. از او در روزنامه‌های «شرق» ، «بهار» ، «وقایع اتفاقیه» و «هم‌ میهن» نیز نوشته‌هایی منتشر شده است.

وی در آخر به روزنامه «اعتماد ملی»ارگان رسمی حزب یکی از سران فتنه پیوست و در سیاه نمایی از اوضاع کشور و اهانت به مردم و رئیس جمهور قانونی کشور کم نگذاشت. قابل ذکر است که در همین روزنامه، مردم را به دلفین‌های گرسنه و رئیس جمهور را به مربی تربیت دلفین‌ها تشبیه کرد، که برای ربودن لقمه‌ای غذا از دست مربی، صدا از خودشان در می‌آورند و حرکات دلفریب نمایشی انجام می‌دهند.

علی‌نژاد پس از خروج از کشور ضمن دیدن آموزش‌های تکمیلی جاسوسی در دانشگاه آکسفورد، ماموریت جدیدی از سوی MI6 به وی ابلاغ می‌شود که طی آن وی باید با اکانت «OXFORD GIR» در شبکه اجتماعی توییتر به هدایت آشوب‌ها و اغتشاشات داخل ایران بپردازد.مسیح علی‌نژاد پس از شکست سنگین فتنه در ۹ دی با دریافت ماموریت جدید خود از سوی سرویس جاسوسی انگلیس، وظیفه کشته‌ سازی و پیگیری کشته‌شدگان فتنه را بر عهده می‌گیرد. وی با پشتیبانی MI6 و گروهک تروریستی منافقین تلاش می‌کند تا تلفنی با خانواده کشته‌ شدگان فتنه مصاحبه کرده و ضمن تحریک آنان به مقابله با نظام، به مظلوم‌ نمایی فتنه‌ گران می‌پردازد.

در راستای همین ماموریت جدید، وی دیدار ویژه‌ای با احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران انجام داد که طی آن به اصطلاح، حقوق از دست رفته فتنه‌ گران را پیگیری کند.

علی‌نژاد در خارج از کشور با ربع پهلوی نیز ارتباط برقرار کرد تا شاید گوشه‌ای از دلارها و طلاهای به غارت برده خاندان پهلوی از کشور نیز به او برسد.

 

مسیح علی‌نژاد در اردیبهشت ۱۳۹۳ شمسی صفحهٔ آزادی یواشکی زنان در ایران را در فیس‌بوک راه‌اندازی کرد که در آن زنان ایرانی عکس‌هایی از خودشان را منتشر کرده و درباره تجربه‌هایشان از نبود آزادی پوشش برای زنان ایرانی و آرزوها و خواسته‌هایشان در این مورد حرف می‌زنند. این صفحه با استقبال چشمگیر کاربران ایرانی و غیرایرانی فیس‌بوک روبه‌رو شده و بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده دارد.

پایه گذار طرح آزادی های یواشکی مسیح علی نژآد بود که به دستور روسای معاندش زنان ایرانی را تشویق می کرد تا در برخی از محیط های شهری حجابشان را بردارند و عکس بگیرند و برای او بفرستند. علی نژاد از این راه فقط اقامت خود را در خارج از کشور تمدید می کرد و برای روسای منافقش خوش رقصی اما برخی هم از همین راه آلوده شده و با انتشار تصاویر بی حجاب خود موجبات سوء استفاده های بعدی را فراهم آوردند تا جایی که با رو شدن دست مسیح علی نژاد این طرح منافقانه شکست خورد.

حالا تیم رسانه ای این منافق وطن فروش برنامه جدیدی را جایگزین آزادی های یواشکی کرده است و تحت عنوان چهارشنبه های سفید تلاش دارد تا زنان را تشویق کند که روزهای چهارشنبه در خیابان بدون حجا حاضر شوند.

 

شخصیت اخلاقی مسیج علی نژاد چگونه است؟

وی در حالی از آغاز زندگی مشترک خود با  کامبیز فروهر خبر داده است که بین این دو نفر هیچ عقد و پیوندی رسمی برقرار نشده و شواهد و گفته‌های شخص معصی (مسیح) علینژاد نشان می‌دهد این دو تنها شریک جنسی (Sexual Partner) یکدیگر هستند. این دو عامل رسانه‌های بیگانه زندگی غیررسمی خود را درحالی بدون ازدواج آغاز کرده‌اند که حتی بسیاری از پیروان مذاهب و فرقه‌های غیرالهی نیز برای آغاز زندگی مشترک خود قواعد و مراسم‌های رسمی‌دارند و حتی همجنس‌بازها نیز در اکثر مواقع با یکدیگر ازدواج رسمی انجام می‌دهند.

مسیح علی‌نژاد و کامبیز فروهر.

اما یکی از نکات قابل توجه درباره ارتباط معصی (مسیح) علی‌نژاد با کامبیز فروهر این است که به نظر می‌رسد این دو با آنکه به گفته خود زندگی مشترکشان را آغاز کرده‌اند، اما هنوز در فکر همسران گذشته خود هستند. به گونه‌ای که علی‌نژاد چندی پیش در صفحه فیسبوک از فکر کردن به همسر پیشین خود سخن گفته بود و از طرف دیگر از احتمال بازگشت همسر سابق فروهر و بهم‌خوردن زندگی او و شریک‌جنسی‌اش ابراز نگرانی کرده بود.

گفتنی است، به گفته برخی از نزدیکان فروهر، معصی (مسیح) علی‌نژاد یکی از عوامل بهم‌خوردن زندگی سابق فروهر است. به گفته نزدیکان کامبیز فروهر، ارتباط بیش از حد معصی (مسیح) با او کار را به جایی رسیده که همسر سابق کامبیز فروهر از وی طلاق گرفته است.

در واقع معصی (مسیح) علی‌نژاد به سبب هوس‌بازی خود عامل طلاق یک زوج و دوری فرزندان فروهر از مادر خودشان شده و حتی با رفتارهای خود راه احتمالی بازگشت همسر سابق فروهر به زندگی‌اش را نیز بسته و در یک کلام زندگی خانواده فروهر را از هم پاشیده و نابود کرده است.

مسیح علی نژاد و هم قطاران او در هدف اصلی خود برای تغییر سبک زندگی جامعه ایرانی بسیار مصمم هستند .در حالی که دستگاه های فرهنگی کشور به فرموده رهبر انقلاب دچار اختلالات جدی در زمینه محاسبه اولویتها می باشند طرف مقابل بسیار حساب شده و در راستای اهداف جبهه جهانی استکبار مشغول به تحرکات گسترده است.

هر چند واقعیت آن است که این کمپینها به لحاظ حجم و تعداد اثر گذاری خوشبختانه نتوانسته پذیرش چندانی داشته باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد