تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 8:59
کد خبر : 75995

فلسطینیان با لنگه کفش از گردشگران اماراتی و بحرینی استقبال می‌کنند

فلسطینیان با لنگه کفش از گردشگران اماراتی و بحرینی استقبال می‌کنند

تارنمای روزنامه «رای الیوم» در شماره امروز (یکشنبه) خود به نقل از شبکه تلویزیونی ۱۱ رژیم صهیونیستی نوشت: مسجد الاقصی همچنان در برابر فرآیند عادی‌سازی شکل گرفته از سوی برخی از کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس، مقاومت می‌کند و به اتباع کشورهایی که به فرآیند یاد شده ملحق شده‌اند، اجازه زیارت نمی‌دهد. شبکه تلویزیونی

تارنمای روزنامه «رای الیوم» در شماره امروز (یکشنبه) خود به نقل از شبکه تلویزیونی ۱۱ رژیم صهیونیستی نوشت: مسجد الاقصی همچنان در برابر فرآیند عادی‌سازی شکل گرفته از سوی برخی از کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس، مقاومت می‌کند و به اتباع کشورهایی که به فرآیند یاد شده ملحق شده‌اند، اجازه زیارت نمی‌دهد.

شبکه تلویزیونی یاد شده در گزارش خود در ارتباط با مسجد الاقصی توضیح داد که امور این مسجد توسط اردن اداره می‌شود و در همین رابطه پلاکاردی در مسجد از سوی دولت اردن نصب شده که طی آن نمازگزاران از مبتلا شدن به «ویروس کرونا» دوری کنند. همچنین اداره اوقاف در بیت المقدس از امان پایتخت اردن و نه تشکیلات خودگردان فلسطین دستور می‌گیرد.

این شبکه صهیونیستی همچنین فاش کرد که جهانگردان و مسافران اماراتی و بحرینی برای وارد شدن به مسجد الاقصی و نماز خواندن در آن توسط نیروهای صهیونیستی در ساعات و روزهای مشخص از دروازه اختصاص یافته به یهودیان وارد این مکان مقدس می‌شوند تا از سوی ساکنان بیت المقدس مورد توهین و آزار و اذیت قرار نگیرند.

بر اساس این گزارش، نکته قابل توجه و غیرمنتظره در این میان آن است که اتباع اماراتی و بحرینی که در مسجد الاقصی نماز می‌خوانند، نگران هستند که از دروازه‌های در نظر گرفته شده برای مسلمانان عبور کنند، زیرا فلسطینیان به آنها تف (آب دهان) کرده و با لنگه کفش آنها را می‌زنند تا بدین ترتیب مخالفت خود را با روند عادی‌سازی مناسبات از سوی کشورهایشان با رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارند.

برخی حکومتهای عربی شامل بحرین، امارات، سودان و مغرب اخیرا با زیر پا گذاشتن آرمان‌های جهان اسلام و ملت فلسطین و تن دادن به خواست‌های آمریکا و صهیونیست‌ها به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس روی آورده‌اند که با موج محکومیت گسترده در بین مسلمانان سراسر جهان مواجه شده است.

۱۴۸۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد