تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 7:33
کد خبر : 75935

قرارداد ساخت ۷۶۸ واحد مسکونی در کابل توسط قطر

قرارداد ساخت ۷۶۸ واحد مسکونی در کابل توسط قطر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نهاد «الغرافه» روز گذشته در دیدار با محمودکرزی وزیرشهرسازی افغانستان اعلام کرد که این شهرک که سوی این نهاد تامین اعتبار می‌شود در هفت طبقه و دارای دو مرکز بازرگانی، دو مدرسه، یک مسجد و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نهاد «الغرافه» روز گذشته در دیدار با محمودکرزی وزیرشهرسازی افغانستان اعلام کرد که این شهرک که سوی این نهاد تامین اعتبار می‌شود در هفت طبقه و دارای دو مرکز بازرگانی، دو مدرسه، یک مسجد و یک یتیم خانه خواهد بود.

«شاهد جوادالله رخا» رئیس این نهاد در این دیدار گفت که در بخش‌های مختلف از جمله کابل و استان فراه در غرب افغانستان برای احداث شهرک‌های دیگری کمک خواهد شد.

براساس گفته وزیر شهرسازی افغانستان این شهر در منطقه خوشحال خان در غرب شهر کابل در زمین به مساحت بیش از ۲۵ هکتار زمین ساخته خواهد شد.

محمود کرزی، وزیر شهرسازی افغانستا ن گفت که سرمایه‌گذاری نهاد الغرافه را در این پروژه، مهم می‌دانسته و روند توزیع آپارتمان‌های این شهرک به مردم مستحق در پایتخت را از صلاحیت‌های ریاست‌جمهوری دانست.

نهاد غیر انتفاعی الغرافه از سال‌های پیش در افغانستان فعالیت دارد. مسؤلان این نهاد می‌گویند که قرار است زمینه صادرات میوه‌ها و سبزی‌های افغانستان را از استان فراه به دوحه قطر از طریق هوایی نیز فراهم کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد