تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 6:44
کد خبر : 75921

نتایج جشنوار فرهنگی هنری مهتاب در نور اعلام شد

نتایج جشنوار فرهنگی هنری مهتاب در نور اعلام شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، نتایج جشنوار فرهنگی هنری مهتاب در نور اعلام شد و نفرات برگزیده در هر رشته مشخص شدند.  ازجمله اهداف این جشنواره می‌توان به تعمیق شناخت و باور‌ها نسبت به عفاف و حجاب، ارتقاء بینش و حساسیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، نتایج جشنوار فرهنگی هنری مهتاب در نور اعلام شد و نفرات برگزیده در هر رشته مشخص شدند.

 ازجمله اهداف این جشنواره می‌توان به تعمیق شناخت و باور‌ها نسبت به عفاف و حجاب، ارتقاء بینش و حساسیت و هوشمندی نسبت به موضوع عفاف و حجاب در وزارت آموزش‌وپرورش و معرفی الگو‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب دانش‌آموزی اشاره کرد.

 این جشنواره در بخش فرهنگیان در رشته های؛ مقاله‌نویسی، کتاب‌خوانی از کتاب “جواهرانه” از انتشارات تلاوت آرامش و همچنین ارسال تجربیات موفق و ایده‌های نو و خلاقانه از تبلیغ و ترویج حجاب و سبک زندگی عفیفانه برگزارشد و در بخش دانش آموزی نیز در دوره ابتدایی در رشته های نقاشی، قصه‌گویی با موضوع حجاب و عفاف و کتاب‌خوانی در دوره ابتدایی از کتاب “لینالونا”، متوسطه اول  از کتاب، “نرگس” و متوسطه دوم کتاب “فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند” در نظر گرفته شده بود.

این سری از جشنواره کاملا به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار شده است.

به علت ماهیت فرهنگی بودن جشنواره فرهنگی هنری مهتاب در نور اعلام نتایج به صورت برگزیده بود و به جهت جلوگیری از رقابت غیر ضروری رتبه مد نظر نیست و ترتیب نفرات در جداول به معنای رتبه نیست و هممه برگزیدگان لوح تقدیر و جایزه یکسانی دریافت می کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد