تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 4:21
کد خبر : 75855

حرم حضرت زینب (س) گل‌آرایی شد/ تصاویری از سردار سلیمانی در حرم+عکس و فیلم

حرم حضرت زینب (س) گل‌آرایی شد/ تصاویری از سردار سلیمانی در حرم+عکس و فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، روز گذشته ضریح حرم حضرت زینب (س) در آستانه ولادت آن حضرت، طی مراسمی گل‌آرایی شد.   مراحل class=”wordInCorrect” id=”1360_5″>< span=""> class=”wordInCorrect” id=”1473_5″>عقیله بنی هاشم (س) افزوده می‌شد.   همچنین مراسم جشن میلاد عمه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، روز گذشته ضریح حرم حضرت زینب (س) در آستانه ولادت آن حضرت، طی مراسمی گل‌آرایی شد.

 

مراحل class=”wordInCorrect” id=”1360_5″>< span=""> class=”wordInCorrect” id=”1473_5″>عقیله بنی هاشم (س) افزوده می‌شد.

 

همچنین مراسم جشن میلاد عمه سادات در جوار حرم حضرت زینب (س) تدارک دیده شده بود که در محل برپایی این مراسم در کنار گل‌آرایی، عکسی از شهید قاسم سلیمانی قرار گرفته بود و در این مراسم صابر خراسانی به شعرخوانی در جوار ضریح پرداخت.

 

در ورودی حرم حضرت زینب (س) تابلویی از تصاویر شهید قاسم سلیمانی در کنار رهبر معظم انقلاب قرار داده بودند و زائران با ورود به حرم، فاتحه‌ای برای شهدای مقاومت که آزادی این کشور از دست pan=“”>داعش را مدیون آنها هستند، قرائت می‌کردند.

 

حال و هوای حرم حضرت زینب (س) در شب میلاد آن حضرت

علاوه بر این، حرم حضرت رقیه (س) در سوریه نیز همزمان با ولادت “۲۹۱۳_۵″>عقیله بنی هاشم (س) گل‌آرایی و تزئین شد که در ادامه تصاویری از حرم ریحانه الحسین مشاهده می‌کنید:

p class=”rtejustify”>انتهای پیام/

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد