تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 8:28
کد خبر : 75594

مرزبانان آماده جانفشانی و حراست از مرزها هستند

مرزبانان آماده جانفشانی و حراست از مرزها هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار یحیی الهی روز شنبه در حاشیه آیین ترفیع و اعطای درجه دانش آموختگی ۱۵۳ تن از فراگیران دوره دوازدهم آموزشگاه علمی تخصصی ثامن الائمه (ع) مشهد به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانده مرزبانی ناجا در گفت وگو

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار یحیی الهی روز شنبه در حاشیه آیین ترفیع و اعطای درجه دانش آموختگی ۱۵۳ تن از فراگیران دوره دوازدهم آموزشگاه علمی تخصصی ثامن الائمه (ع) مشهد به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانده مرزبانی ناجا در گفت وگو با خبرنگاران گفت: امروز شاهد ترفیع درجه ۳۴۰ تن از دانش آموختگان مرکز ثامن الائمه (ع) مشهد بودیم که از این تعداد ۱۵۳ تن آن ها به مدت ۱۰ روز در کرمانشاه آموزش های تئوری خود را عملیاتی کردند.

وی اظهار داشت: این مرزبانان از چند روز آینده در مرزهای شمال غرب و غرب کشور در استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان و آذربایجان غربی به خیل عظیم مرزبانان کشور می پیوندند و به همیاری مرزداران می آیند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: روز به روز شاهد تقویت و توان عملیاتی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حراست از مرزها هستیم.

سردار الهی اضافه کرد: نیروهای نظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و خدا را شاکریم که سایه ولایت فقیه بر سر ما جاری است و لباس مرزبانی مقدس است و خدمت در این جایگاه لطف و عنایت خدا برای همه مرزبانان است.

او ادامه داد: ما مفتخریم در جایی خدمت می کنیم که محل شهادت و جانفشانی رزمندگانی بوده که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی های بسیاری داشته اند و ما جا پای جوانمردانی گذاشته ایم که همیشه تاریخ ساز بوده اند و این نعمت بزرگی از جانب خداوند برای همه ما در مرزبانی ناجا است.

سردار الهی اظهار داشت: باید طوری حرکت کنیم که در این دنیا در محضر فرمانده معظم کل قوا و خانواده شهدا و شهدای عزیز شرمنده نباشیم چون ما ولی فقیه را نایب امام زمان (عج) و از سلاله ائمه معصوم (ع) می دانیم و امروز آنچه بر ما تکلیف کرده کار جهادی است.

وی گفت: رضای خدا و حرکت در راه خدا و تلاش مضاعف شاخصه کار جهادی است که باید خود را به این خصیصه ها تجهیز کنیم.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد