تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 16:55
کد خبر : 75221

دوچرخه‌سواران بسیجی مازندران به یاد "سردار دل‌ها" رکابزنی کردند

دوچرخه‌سواران بسیجی مازندران به یاد "سردار دل‌ها" رکابزنی کردند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، رکابزنان بسیجی استان امروز با حضور در سرمزار شهید گمنام در سپاه کربلا و بدرقه مسئولان تور دوچرخه سواری رهروان علمدار را از مازندران دیار علوی آغاز کردند. سرهنگ قلی پور، رئیس

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، رکابزنان بسیجی استان امروز با حضور در سرمزار شهید گمنام در سپاه کربلا و بدرقه مسئولان تور دوچرخه سواری رهروان علمدار را از مازندران دیار علوی آغاز کردند.

سرهنگ قلی پور، رئیس سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج مستضعفین کشور در این مراسم گفت: در طی این مسیر دوچرخه سوران استان‌های دیگر نیز به این گروه اضافه خواهند شد و در پایان مراسم در شهر کرمان مراسم یادبودی بر سر مزار سردار شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا را یکی از وظایف مهم دانست و افزود: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در واقع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از هرنوع تهدید خارجی بیمه می‌کنیم و این سلاحی است که سبب عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است.

دوچرخه سواری در روزهای بارانی چه اصولی دارد؟ دوچرخه سواری در شهر چه اصولی دارد؟ نخستین مسیر دوچرخه سواری جنگلی تهران راه اندازی می شود

غفارپور، مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا نیز گفت: دوچرخه‌سواران در هشت روز رکابزنی به شهر کرمان خواهند رسید و در آنجا بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، میثاق نامه ورزشکاران استان مازندران را قرائت خواهند کرد.

وی بیان کرد: این یکی از برنامه‌های محوری کمیته ورزش و جوانان پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور است و از روز ۲۷ آبان تا ۱۳ آذر با هماهنگی این کمیته برنامه‌های دیگری نیز اجرا خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد