تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 15:52
کد خبر : 75213

نماینده مجلس: جهش تولید با تربیت نیروی انسانی متخصص محقق می‌شود

نماینده مجلس: جهش تولید با تربیت نیروی انسانی متخصص محقق می‌شود

فرهاد بشیری روز پنجشنبه در آئین کلنگ‌زنی احداث دو مدرسه خیرساز در شهرستان پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه تولید محصولات کشاورزی و صنعتی برخوردار بوده که با بهره‌مندی از نیروی انسانی فعال و پویا، این منطقه را به یکی از شهرستان‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی کشور تبدیل کرده است. وی اظهار

فرهاد بشیری روز پنجشنبه در آئین کلنگ‌زنی احداث دو مدرسه خیرساز در شهرستان پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه تولید محصولات کشاورزی و صنعتی برخوردار بوده که با بهره‌مندی از نیروی انسانی فعال و پویا، این منطقه را به یکی از شهرستان‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی کشور تبدیل کرده است.
وی اظهار داشت: استفاده از این ظرفیت، به همکاری، همراهی و تعامل مناسب میان دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد تا بتوان شاهد سازندگی و پیشرفت به ویژه در حوزه فرهنگ، آموزش و تعلیم و تربیت باشیم.
وی با تأکید بر لزوم تحقق شعار جهش تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب گفت: احداث دومین هنرستان تخصصی گل و گیاه کشور در شهرستان پاکدشت، زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص که اولویت تخصص شعار جهش تولید است را فراهم می‌کند.
بشیری تصریح کرد: تلفین کار و دانش و علم و صنعت با ارتباط دادن مراکز علمی به صنایع تولیدی باعث می‌شود که نیروی‌های متعد و متخصص بتوانند امور را به صورت علمی دنبال کرده و با تولید محصولات با کیفیت، زمینه توسعه صادرات غیرنفتی را فراهم کنند.
 

آموزش مهارت محور پایه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است
فرماندار پاکدشت نیز در این مراسم گفت: آموزش مهارت محور، پایه توسعه فعالیت‌های اقتصادی در حوزه صنعت و کشاورزی است.
مهدی یوسفی جمارانی افزود: یکی از ایرادات مهم بخش آموزش، ارائه مسائل تئوری و افزایش حفظیات دانش‌آموزان است در صورتی که اگر بتوان آموزش‌ها را بر پایه مهارت و حرفه آموزی پیش ببریم، نیروی پرورش یافته در بازار کار موفق‌تر عمل کند.
وی گفت: در کنار تربیت نیروی انسانی متخصص، شهرستان پاکدشت بازاریابی فروش محصولات تولیدی به ویژه در حوزه کشاورزی نیز نیاز دارد که ایجاد پایانه صادراتی، می‌تواند این هدف را محقق کند.
در این مراسم، عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه به همت فرزندان زنده یاد حاج لطف الله آقامحسنی فشمی در زمینی به مساحت ۳ هزارو ۳۰۰ متر مربع  و  دومین هنرستان گل و گیاه کشور توسط فرزندان زنده یاد اسمعیل رامیاد در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع در روستای گلزار بالا احداث که در سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری خواهد رسید آغاز شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد