تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 12:48
کد خبر : 75162

۶۰۰ پرس غذای گرم در پلدشت توزیع شد

۶۰۰ پرس غذای گرم در پلدشت توزیع شد

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی امروز ۲۷ آذرماه در حاشیه اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان در گفت و گو با ایسنا از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا ویروس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: افراد آسیب دیده از ویروس کووید ۱۹ در طرح سپهبد

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی امروز ۲۷ آذرماه در حاشیه اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان در گفت و گو با ایسنا از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا ویروس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: افراد آسیب دیده از ویروس کووید ۱۹ در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شناسایی و امروز این تعداد بسته معیشتی بهداشتی با آنها تعلق گرفت.

وی همچنین افزود: ۸ سری جهازیه به نوعروسان نیازمند پلدشت نیز امروز با حضور خانواده ها و همچنین مسئولین شهرستان اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی تمامی کالای های خریداری شده ایرانی و از کیفیت بالا برخوردار است.

وی گفت: برای توزیع این بسته های معیشتی و جهیزیه ها از محل اعتبارت قرارگاه حمزه سیدالشهداء، فرماندهی سپاه شهدای استان و خیرین بزرگوار مبلغ ۵ میلیارد ریال  اعتبار هزینه شده است.

سرهنگ یوسفی در ادامه از مردم خیر و نه دوست شهرستان خواست تا در این روزهای سخت همدم و همیار سایر افراد جامعه باشند و با اهدایی کمک های خود همنوعان خود را مساعدت کنند.

وی در ادامه همچنین با تاکید براینکه در اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  ۱۶۰ کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت پلدشت و ۶۰۰ پرس غذای گرم در بین اقشار آسیب دیده نیز توزیع شدف افزود:  بر اساس هماهنگی که با نهادهای حمایتی به عمل آمده و شناسایی دقیقی که صورت گرفته فهرست دقیقی از نیازمندان تهیه شده که با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه این کمک ها به دست مردم عزیز و نیازمند خواهد رسید.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد