تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 10:56
کد خبر : 75128

۲۹۰۰ نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان همدان مشارکت دارند

۲۹۰۰ نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان همدان مشارکت دارند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار «مظاهر مجیدی» روز پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان همدان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای آذرما همزمان با سراسر کشور  در استان همدان آغاز شد و برای اجرای آن پنج هزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار «مظاهر مجیدی» روز پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان همدان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای آذرما همزمان با سراسر کشور  در استان همدان آغاز شد و برای اجرای آن پنج هزار نیرو در بسیج آموزش دیدند که از این تعداد نزدیک به ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در مراکز امدادگر درمانی و خانه های بهداشت به کار گرفته شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۷ پزشک و یک هزار و ۲۰۰ بهروزه نیز در روند اجرای این طرح فعال هستند، اظهار داشت:  ۱۰ هزار بسته معیشتی و سه هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی تاکنون در راستای اجرای این طرح تهیه و به خانوارهای دارای بیمار مبتلا به کرونا اهدا شده است.

سردار مجیدی گفت: درهمین ارتباط  ۱۰۰ هزار ماسک و پنج هزار بسته بهداشتی نیز تا پایان هفته تهیه و در اختیار افراد مورد نظر در شهرستان‌های استان همدان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ۵۵۳ تیم نظارتی، ۶۷۸ تیم مراقبتی و ۶۴۰ تیم حمایتی نیز نقش فعالی در روند اجرای هرچه بهتر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برعهده دارند.

وی تاکید کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون پنج هزار و ۶۶ مورد غربالگری و ۶۲۴ مورد بیماریابی در استان همدان انجام شده است.

سردار مجیدی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح به۵۷ واحد تجاری بی توجه در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با مهار ویروس کرونا تذکر داده شده و تعدادی نیز پلمب شده است.

اجرای طرح «حاج قاسم سلیمانی» از ابتدای آذرماه با همکاری وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با هدف قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در سطح کشور آغاز شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد