ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوح، رسید. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دهمین دورۀ
یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوح، رسید.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دهمین دورۀ همایش سراسری مشتریمداری با رویکرد جهش تولید، عصر چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن در تهران برگزار شد.
در این همایش، که توسط مؤسسۀ آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی و نیل به خودکفایی برگزار شد، دکتر محمدحسین فرهنگی عضو هیأترئیسۀ مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و مسؤولان اتاق ایران حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.
در این مراسم، لوح زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
با اهدای این لوح، با اشاره به این که ایرانسل «گامهای مؤثری در جهت رضایتمندی مشتریان» برداشته است، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، تقدیر شده است.
ایرانسل روز گذشته نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰