تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 9:28
کد خبر : 74895

کمیته مشارکت و خیرین در زنجان ایجاد می‌شود

کمیته مشارکت و خیرین در زنجان ایجاد می‌شود

فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه بررسی طرح شهید قاسم سلیمانی در استان با اشاره به اینکه اجرای طرح در راستای کاهش مبتلایان به کرونا از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مدت زمان کوتاهی نسبت به احصاء نیازهای واقعی اجرای طرح در حد مقدورات اقدام

فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه بررسی طرح شهید قاسم سلیمانی در استان با اشاره به اینکه اجرای طرح در راستای کاهش مبتلایان به کرونا از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مدت زمان کوتاهی نسبت به احصاء نیازهای واقعی اجرای طرح در حد مقدورات اقدام کند تا معاون اقتصادی استانداری پیگیری لازم را انجام دهد.

وی اظهار داشت: معاون اقتصادی استانداری نیز متناسب با نیازمندی های ارائه شده علوم پزشکی استان طی اوایل هفته آینده با برگزاری جلسه با خیرین و دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به تحقق منابع مالی طرح اقدام کنند از طرفی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز مبلغی به این مهم تخصص می دهد که برای هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: علاوه، بر آن نامه ای به متولیان امری کشوری مبنی بر درخواست منابع مالی موردنیاز طرح تنظیم و ارسال خواهد شد که البته چندی پیش نیز دستور تخصیص مبلغ پنج میلیارد تومان از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور داده شد که برای شتاب بخشی به اجرای طرح یاد شده خواهد بود.

وی در اتباط با نحوه پشتیبانی و تامین نیروی انسانی طرح شهید قاسم سلیمانی نیز گفت: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز سهمیه مربوط به خودرو و نیروی انسانی مورد نیاز این طرح را تعیین کند که این مهم در کوتاهترین زمان ممکن انجام گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و ساماندهی سالمندان نیز با جدیت بیشتری از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان پیگیری و عملیاتی شود، ادامه داد: طرح مومنانه نیز در این کمیته عملیاتی شده و از طرفی تمامی کمک ها و مشارکت های مردمی باید به سپاه انصارالمهدی(عج) استان تحویل داده شود تا نسبت به توزیع آنها میان گروه‌های هدف مبادرت شود.

وی اضافه کرد: توزیع کمک ها و بسته های معیشتی بصورت متمرکز توسط سپاه استان انجام می گیرد که در صورت انجام این کار از سوی هر دستگاه اجرایی دیگری باید با هماهنگی باشد تا از بروز موازی های احتمالی جلوگیری شود.

حقیقی با بیان اینکه برای پیشبرد بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی در صورت نیاز ستاد مشارکت و پشتیبانی تشکیل می شود، افزود: این ستاد با ترکیبی از حضور برخی ادارات و با نظارت هایی خواهد بود که با تشکیل جلساتی مستمر پشتیبانی های لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی، عدم ورود دستگاهها و مدیران متولی در اجرای این طرح مهم است، اظهار داشت: در صورت تحقق این کار مهم  و مشارکت جمعی می توان به اتفاقات خوب و خوشایند امیدوار بود، هر چند اشکالات و ایرادات متعددی وجود دارد که به تدریج  برطرف خواهد شد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: هر چند شهرهای ابهر، خرمدره و طارم به لحاظ کرونا به وضعیت خوبی رسیده اند اما در صورت بی توجهی ها به شرایط قرمز باز می گردند که توجه به حفظ شرایط کنونی امری مهم و ضروری است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد