تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 9:19
کد خبر : 74481

فعالیت ۱۰۰ تیم جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در نظرآباد

فعالیت ۱۰۰ تیم جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در نظرآباد

محمد جان‌محمدلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بسیجیان از ابتدای شیوع کرونا و با دستور مقام معظم رهبری پای کار آمدند و برای پیشگیری از گسترش این بیماری پای کار بودند. وی بیان کرد: حرکت جهادی بسیجیان در رزمایش کمک مؤمنانه و همدلی نمود بسیار ویژه‌ای داشت و توانست بسیاری از مشکلات معیشتی

محمد جان‌محمدلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بسیجیان از ابتدای شیوع کرونا و با دستور مقام معظم رهبری پای کار آمدند و برای پیشگیری از گسترش این بیماری پای کار بودند.

وی بیان کرد: حرکت جهادی بسیجیان در رزمایش کمک مؤمنانه و همدلی نمود بسیار ویژه‌ای داشت و توانست بسیاری از مشکلات معیشتی ناشی از شیوع کرونا را حل کند.

توزیع ۷ مرحله توزیع بسته معیشتی در نظرآباد

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی این شهرستان به منظور غلبه بر بیماری کرونا تصریح کرد: هفت مرحله توزیع بسته معیشتی بین افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا انجام شده است.

وی ادامه داد: طلبه‌های بسیجی شهرستان نظرآباد طی ۹ ماه گذشته کار تغسیل و تدفین اموات را بدون هیچ چشم‌داشتی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی که رهبر معظم انقلاب به این مهم تأکید دارند، متذکر شد: ۱۰۰ تیم جهادی به صورت محله‌محور افرادی که مشکوک به کرونا هستند را شناسایی می‌کنند و مشخصات آنها برای درمان در اختیار شبکه بهداشت قرار می‌گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد