تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 5:33
کد خبر : 74263

پدر شهیدی دیگر در استان زنجان آسمانی شد

پدر شهیدی دیگر در استان زنجان آسمانی شد

مرحوم حجت‌الاسلام شعبان نادری، پدر شهید والامقام عبدالله نادری از شهدای شهرستان ابهر پس از سال‌ها دوری از فرزند، دار فانی را وداع گفته و به فرزندش شهیدش پیوست که مراسم تشییع پیکر این پدر بزرگوار شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و در آرامستان ابهر به خاک سپرده شد. حجت‌الاسلام شعبان نادری، یکی از چهره‌های ماندگار

مرحوم حجت‌الاسلام شعبان نادری، پدر شهید والامقام عبدالله نادری از شهدای شهرستان ابهر پس از سال‌ها دوری از فرزند، دار فانی را وداع گفته و به فرزندش شهیدش پیوست که مراسم تشییع پیکر این پدر بزرگوار شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و در آرامستان ابهر به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام شعبان نادری، یکی از چهره‌های ماندگار علمی و معنوی شهرستان ابهر بود که بخشی از اموال و املاک خود را در راستای ترویج فرهنگ وقف به اماکن مذهبی و حوزه‌ علمیه ابهر اهدا کرد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، شهید عبدالله نادری ۵ فروردین سال ۱۳۴۴‏، در منطقه شناط از توابع شهرستان ابهر دیده به جهان گشود. پدرش شعبان، کشاورز بود. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و در سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.

این شهید والامقام ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۶۲، در سردشت توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

شایان ذکر است، شهرستان ابهر ۴۰۰ شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد