تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 3:49
کد خبر : 74213

۹۹ هزار خانوار در اردبیل غربالگری کرونا شدند

۹۹ هزار خانوار در اردبیل غربالگری کرونا شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه‌شنبه ایرنا ، مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد کرونا افزود: این طرح با همکاری سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت، فرمانداری و دستگاه‌های متولی و مردم با جدیت در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود. وی اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه‌شنبه ایرنا ، مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد کرونا افزود: این طرح با همکاری سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت، فرمانداری و دستگاه‌های متولی و مردم با جدیت در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی در سه حوزه حمایتی و مراقبتی و نظارتی انجام می‌شود که حوزه حمایتی شامل ارائه کمک‌های مومنانه و بسته‌های حمایتی برای نیازمندان و حوزه مراقبتی هم در راستای خدمات رسانی به بیماران  مشکوک و مبتلا است.

امامی یگانه گفت: در حوزه نظارتی هم ۲۲۰ پایگاه مقاومت فعالیت می‌کنند که در نظارت و تذکر دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان اردبیل پیشگام هستند.

فرماندار اردبیل با اشاره به همکاری مردم، اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت‌ها تشریح کرد: این همکاری قابل قدردانی است و در سایه همین همت و همکاری وضعیت شهر اردبیل از قرمز به نارنجی تغییر کرد و البته این امر شکننده بوده و اگر اصناف، بازاریان و مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند دوباره محدودیت‌ها اجرایی می‌شود.

وی از کاهش بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در شهرستان اردبیل خبرداد و گفت: مردم باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور غیرضروری و برگزاری مراسم و دورهمی‌ها خودداری کنند.

فرماندار اردبیل گفت: مدیران دفاتر پیشخوان ، بانک‌ها ، دفاترپلیس +۱۰ ، تامین اجتماعی ، شهرداری‌ها ، شیرینی فروشی‌ها، مطب‌ها و آرامستان‌ها باید از هرگونه ازدحام دوری کنند.

امامی یگانه افزود: تاکسی‌های درون‌شهری نیز موظف به سوار کردن سه سرنشین هستند و شهرداری اردبیل باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد