تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 11:19
کد خبر : 74167

نماز جمعه میعادگاه وحدت و قدرت جامعه اسلامی

نماز جمعه میعادگاه وحدت و قدرت جامعه اسلامی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه رئیس حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت : نماز جمعه یک دانشگاه اسلامی است و برکت ۲ خطبه عبادی و سیاسی نماز جمعه به گونه‌ای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه رئیس حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت : نماز جمعه یک دانشگاه اسلامی است و برکت ۲ خطبه عبادی و سیاسی نماز جمعه به گونه‌ای است که حضور مستمر در آن می‌تواند بار علمی مطالعه صد‌ها کتاب را برای فرد داشته باشد.

او گفت : حضور در نماز جمعه برای شرکت کننده گان در این فریضه یک جایگاه علمی نیز به دنبال دارد.

رئیس حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور شان امام جمعه را حاکمیتی بیان کرد و خدمت به مردم را در سنگر نماز جمعه یک افتخار و عبادت دانست.

فرماندار گیلانغرب نماز جمعه را محل وحدت و اجتماع مومنان بیان کرد و ارشاد و راهنمایی‌های امامان جمعه به مسئولان برای پیشبرد امور و رفع مشکلات مردم را با اهمیت و موثر دانست.

کوروش محمودیان افزود: در ۲ سال اخیر در این شهرستان ۱۵ مسجد شهری و روستایی مرمت شده و سه مسجد نیز عملیات بازسازی آن‌ها با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل کمک‌های دولت شروع شده است .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد