تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 7:23
کد خبر : 74079

ترور بیش از ۱۷ هزار نفر نشانه وجود دشمنان آشکار و پنهان در کشور است

ترور بیش از ۱۷ هزار نفر نشانه وجود دشمنان آشکار و پنهان در کشور است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در نشست با اعضای ستاد برگزاری ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت»  که در حسینیه حضرت زینب (س) برگزار شد، دهه بصیرت را فرصت مناسبی برای بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی دانست و گفت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در نشست با اعضای ستاد برگزاری ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت»  که در حسینیه حضرت زینب (س) برگزار شد، دهه بصیرت را فرصت مناسبی برای بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی دانست و گفت: در ویژه برنامه‌های بزرگداشت «دهه بصیرت» باید دشمن‌شناسی و شیوه‌های دشمنی مخالفان با نظام اسلامی به خوبی و روشنی برای همه مردم به ویژه نسل جوان تشریح و بازگو شود.
وی افزود: در شرایطی که جهان را ظلم و ستم فرا گرفته هر کدام از افراد جامعه مسئولیت بزرگی به نام دشمن‌شناسی برعهده دارند و بهره‌گیری از رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب برای تبیین دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی در جامعه کاری ارزشمند و اثربخش است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تأکید بر برگزاری مناسب و تأثیرگذار برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیتهایی که در راستای اجرای مراسم تجمعی و حضوری به وجود آمده است، در برگزاری ویژه برنامه‌های چنین مناسبت‌هایی نظیر دهه بصیرت، باید با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما گام‌های موثری برداشت.
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت مظلومانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ترور بیش از ۱۷ هزار شهید از جمله شهید صیاد شیرازی، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری‌زاده و نمونه‌های تاریخی از جمله میرزاکوچک خان جنگلی و رییس علی دلواری، نمونه‌های تاریخی مختلف از وجود دشمنان آشکار و پنهان کشور است که دشمن از وجود آنها بیشترین بهره را برده و توسط آنها خسارت زیادی را به مردم و کشور وارد کرده است.
اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد استان ایلام نیز در این نشست، درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران را عامل ناامیدی دشمن دانست و گفت: ولایت‌پذیری جز لاینفک اعتقادات مردم این مرز و بوم و عامل سربلندی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها است، به همین دلیل  معاندان اجازه فرصت‌طلبی را در این کشور نیافتند.
وی نهم دی را حماسه‌ای برگرفته از اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران برشمرد و گفت: حماسه نهم دی، تجربه‌ای ارزشمند بود که محاسبات دشمن را به هم ریخت. محاسباتی که از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، ولی بصیرت ملت ایران بار دیگر نقشه‌های پلید دشمنان نظام را خنثی کرد.
تولیده گفت: بزرگداشت هرچه با شکوه‌تر «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بسیار حائز اهمیت است، چرا که در شرایطی که دشمن با ظالمانه‌ترین شکل ممکن در تقابل با ملت ایران است، گرامی‌داشت هر چه باشکوه‌تر این روز باعث آشکارشدن روش‌های دشمنان و نمایان شدن چهره پلید آنان می‌شود.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد