تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 12:32
کد خبر : 85952

دشمن امروز نهاد خانواده را هدف قرار داده است/ هیات مدیره جدید کشت و صنعت مغان از ظرفیت نیروهای متخصص و جوان انقلابی منطقه استفاده کنند

دشمن امروز نهاد خانواده را هدف قرار داده است/ هیات مدیره جدید کشت و صنعت مغان از ظرفیت نیروهای متخصص و جوان انقلابی منطقه استفاده کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد اظهار کرد: ضمن قدردانی از مسؤولان ستاد کرونا و شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: از این عزیزان می‌خواهم تصمیم گیری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد اظهار کرد: ضمن قدردانی از مسؤولان ستاد کرونا و شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: از این عزیزان می‌خواهم تصمیم گیری در خصوص برنامه‌های دینی و مذهبی را به کسانی بسپارند که در دل خود اعتقاد به چنین برنامه‌هایی دارند.

وی به شرح حال زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و افزود: زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها سرتاپا درس عبرت برای همگان است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد بیان کرد: ریحانه رسول خدا(ص) در زندگی کوتاه خود، دفاع از حق و کوشش برای تحقق عدالت را سرلوحه فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی خود قرار داد و مبارزه او با ستم و استبداد و انحراف‌ها، الگویی برای زنان و مردان مسلمان و آزاده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به ضرورت توجه به حجاب و عفاف در جامعه اذعان داشت: دشمنان ایران اسلامی امروز نهاد مقدس خانواده را مورد هدف قرار داده‌اند که باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

باقری بنابی ادامه داد: رعایت نکردن عفاف و حجاب خیانت به خون شهدا بوده، چرا که شهیدان زیادی در این راه جان خود را فدا کردند و همه وظیفه حفاظت از خون شهیدان را با رعایت حجاب و عفاف بر عهده داریم.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره کشت و صنعت مغان تصریح کرد: به اعضای جدید هیات مدیره کشت و صنعت مغان توصیه می‌کنم با پاکدستی و اخلاص در امر توسعه این بنگاه عظیم اقتصادی تلاش نمایند و از ظرفیت نیروهای متخصص و جوان انقلابی منطقه در این شرکت استفاده کنند. 

باقری بنابی از عزل  و نصب و از استخدام‌های شفارسی اخیر در ادارات شهرستان پارس اباد انتقاد کرد و گفت: متاسفانه عزل و نصب و استخدامی‌های اخیر خارج از عدل و انصاف و حساب و کتاب است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد