تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 7:02
کد خبر : 74062

جزئیات برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز در قائمشهر

جزئیات برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز در قائمشهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مازندران، همزمان با هفته قرآن برنامه‌های متنوعی اعم از برپایی نمایشگاهی از خوشنویشی و کتابت قرآن کریم توسط دانش آموزان و مربیان آموزش و پرورش یکی از برجسته‌ترین کارهای آغازین روز این هفته بود. زهرا دارایی سرپرست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مازندران، همزمان با هفته قرآن برنامه‌های متنوعی اعم از برپایی نمایشگاهی از خوشنویشی و کتابت قرآن کریم توسط دانش آموزان و مربیان آموزش و پرورش یکی از برجسته‌ترین کارهای آغازین روز این هفته بود.

زهرا دارایی سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر گفت: با عنایت به اینکه هفته آخر آذر ماه هفته قرآن نام‌گذاری شده است، همکارانم در واحد قرآن با توجه به شرایط کرونایی بخشی از توانمندی‌ها و استعداد معنوی و قرآنی دانش‌آموزان عزیز را معرفی خواهند کرد.

وی از دیگر برنامه‌های این هفته را برگزاری نمایشگاه قرآنی، دیدار و تقدیر از حافظان و قاریان برتر شهرستان، پخش زنده تلاوت در طول این هفته از صدای قرآن اداره، طرح تقویت و توانمندسازی مربیان و برنامه‌های متنوع دیگر برشمرد.

دارایی تدبر و فهم قرآن را مهم‌ترین نیاز همیشه جامعه دانست و از همه کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

در ادامه سید سجاد ادیانی کارشناس مسؤول قرآنی آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر که خود نیز از قاریان برتر کشوری قرآن کریم است بیان کرد: خداوند سبحان را شاکریم که سه نعمت قرآن، عترت و نماز را به ما ارزانی داشت و به شکرانه این نعمات الهی هفته گرامیداشت قرآن و عترت و نماز را فرصتی می‌دانیم تا در راستای گفتمان‌سازی، توسعه ، ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی قدم برداریم.

وی افزود: امروز، فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش سرآمد فعالیت‌های قرآنی کشور به حساب می‌آید، از این منظر هفته‌ گرامیداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس فرصت مغتنمی برای اعتلای فرهنگ قرآن، نماز و اهل‌بیت (ع) در بین دانش‌آموزان است.

ادیانی اعلام کرد: در هفته قرآن که از ٢۴ آذر تا ٣٠ آذر است، حوزه کارشناسی قرآن، عترت، نماز آموزش و پرورش شهرستان با همکاری مدیریت دارالقرآن الثقلین، کانون فرهنگی، تربیتی ٩ دی برادران و کانون فرهنگی، تربیتی حجاب خواهران برنامه‌های متعددی را برنامه‌ریزی کردند.

مسؤول قرآنی آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر تاکید کرد: علاوه بر نمایشگاه خوشنویسی، پخش زنده قرآن، توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی، برنامه‌های دیگری همچون تهیه فیلم قصه‌گویی قرآنی، محفل انس قرآن و پخش آن به‌صورت لایو از شبکه‌های مجازی، تقدیر از دانش‌آموزان نخبه قرآنی در مراحل شهرستان و استانی، افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز را نیز تدارک دیده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد