تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 4:39
کد خبر : 73809

انجام ۳۸ هزار بازرسی در سیستان و بلوچستان / پلمب ۸۱۶ واحد متخلف

انجام ۳۸ هزار بازرسی در سیستان و بلوچستان / پلمب ۸۱۶ واحد متخلف

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با تلاش بازرسان این سازمان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و از ۲۰ آبان ماه تا ۲۱ آذر ماه بیش از ۳۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت پذیرفت. وی با

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با تلاش بازرسان این سازمان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و از ۲۰ آبان ماه تا ۲۱ آذر ماه بیش از ۳۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه طی این بازرسی‌ها به ۵۶۲۳ واحد صنفی تذکر و اخطار داده شد، افزود: ۸۱۶ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت ننمودند نیز در طی برگزاری گشت‌های مشترک پلمب گردیدند و میزان تحقق بازرسی‌ها در سطح استان نیز ۹۱ درصد برآورد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی موظف به رعایت آن می‌باشند و واحدهای صنفی بر خدمات رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش ویژه صورت دهند و هنگام خدمات رسانی نیز فعالتی صورت دهند تا فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت گردد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد