تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 20:54
کد خبر : 73704

تست کرونا در منزل کرج

تست کرونا در منزل کرج

بر اساس تحقیقات انجام شده، درصد زیادی از افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند هیچ علائمی را تا پایان دوره بیماری تجربه نمی کنند یا اینکه علائم به صورت بسیار خفیف نمایان می شوند. این افراد با وجود نداشتن علائم، ناقل ویروس هستند و می توانند اطرافیان خود را که ممکن است در

بر اساس تحقیقات انجام شده، درصد زیادی از افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند هیچ علائمی را تا پایان دوره بیماری تجربه نمی کنند یا اینکه علائم به صورت بسیار خفیف نمایان می شوند. این افراد با وجود نداشتن علائم، ناقل ویروس هستند و می توانند اطرافیان خود را که ممکن است در صورت ابتلا شرایط سختی را تجربه کنند، آلوده نمایند. به همین سبب است که بیشتر کشورهای موفق در امر پیشگیری از گسترش ویروس، قرنطینه کامل اعلام نمودند. چرا که بسیاری از افراد بی علامت بدون آنکه بدانند در حال پخش کردن ویروس هستند.

 

تست کرونا در منزل پیروزی

 

تنها راه برای تشخیص ابتلا به ویروس کرونا، انجام آزمایش های تشخیصی پیشنهاد شده از سوی سازمان جهانی بهداشت و تایید شده از سوی وزارت بهداشت است. آزمایشگاه های زیادی در سراسر کشور متولی انجام آزمایشات کرونا هستند.

در این میان مجموعه های خدمات درمانی و مراقبتی دست از کار ننشسته و آن ها نیز به نوبه خود سعی به همه گیر کردن خدمات تست کرونا در منزل کرج نموده اند تا افراد متقاضی به راحتی و بدون دغدغه از خدمات تست کرونا در محل حضور خود بهره ببرند. فردی که بدون داشتن علائم مبتلا به این ویروس است، با آزمایش شدن شناسایی می شود وبا حضور در قرنطینه مانع آلوده شدن اطرافیان خود می شود.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا یکی از مجموعه های فعال در این حوزه می باشد. این مجموعه با توجه به حساسیت های بالا در استخدام کادر خود، از افراد متخصص و با تجربه در تیم های درمانی، پرستاری و مراقبتی خود بهره می برد که این موضوع سبب افزایش رضایت استفاده کنندگان خدمات این مجموعه شده است.

انواع تست کرونا در منزل کرج

به طور کلی بر اساس دستورالعمل های پیش بینی شده، تست کرونا در منزل کرج به دو روش قابل انجام می باشند. یکی از این روش ها، PCR است. این نوع از تست ها با عنوان تست های تشخیصی نیز شناخته می شوند. در این آزمایش متخصصان قصد تشخیص ویروس را در سطح مولکولی دارند و در نمونه آزمایش فرد متقاضی، به دنبال قطعات ویروس خواهند بود. نمونه برداری در این تست از مایعات موجود در ته حلق یا بینی انجام می گیرد. پرستاران مجموعه هوم کا با توجه به دیدن آموزش های لازم، نمونه گیری را با استفاده از سواب دراز و مطابق بر اصول تنظیم شده انجام می دهند.

تست بعدی تست آنتی بادی است که از خانواده آزمایشات سرولوژیک محسوب می شود. در این نوع از تست کرونا در منزل کرج، متخصصان در خون فرد مشکوک به دنبال اثراتی از واکنش های سیستم ایمنی فرد در رویارویی با ویروس کرونا می باشند. این تست زمانی ارزش پیدا می کند که ویروس از بدن خارج شده باشد و عملا برای انجام غربالگری توصیه نمی شود. از آنتی بادی افراد بهبود پیدا کرده می توان برای درمان بیماری کرونا نیز بهره گرفت.

در شرایط کنونی و حضور ویروس کرونا در هر محیطی، ایمن ترین راه برای انجام تست کرونا، استفاده از خدمات تست کرونا در منزل کرج است. مجموعه هوم کا با ارائه خدمات خود به افراد متقاضی، در راه حفظ پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از حضور افراد در آزمایشگاه های پر تردد گام برداشته است.

مراحل انجام تست کرونا در منزل کرج

پس از ارتباط گیری با مجموعه و استفاده از مشاوره رایگان و راهنمایی های مجموعه هوم کا و انجام هماهنگی های لازم، پرستار نمونه گیر از سوی مجموعه به سمت محل حضور فرد متقاضی استفاده از خدمات تست کرونا در منزل کرج، اعزام می شود.

پرستار نمونه گیر به همراه تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای نمونه گیری صحیح در محل حضور می یابد. رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از مهمترین اقداماتی است که می بایست از سوی پرستار نمونه گیر رعایت شود.

پرستار نمونه گیر با قواعد و استانداردهای نمونه گیری آشنایی کامل دارد و این موضوع یکی از مهمترین عوامل موثر بر دقت انجام تست کرونا در منزل کرج می باشد. پس از انجام نمونه گیری، پرستار نمونه را به سمت آزمایشگاه های تشخیصی طرف قرارداد یا آزمایشگاهی که متقاضی خدمات مد نظر دارد، می برد. کارشناسان و متخصصان امور آزمایشگاهی با توجه به نوع تست اقدامات مورد نیاز را انجام می دهند و در نهایت نتیجه تست کرونا در منزل کرج را به اطلاع فرد آزمایش دهنده خواهند رساند.

 

تست کرونا در منزل جنوب تهران

 

پاسخ تست کرونا در منزل کرج بعد چه مدتی به دستمان می رسد؟

ما در مجموعه هوم کا از شرایط روانی و نگرانی های فردی که تست کرونا در منزل کرج را داده و نمونه او به آزمایشگاه رفته است، اطلاع داریم. سعی ما در این مجموعه نیز اطلاع رسانی سریع پاسخ است تا فرد مشکوک در صورت قطعی شدن ابتلایش به ویروس کرونا، هر چه سریع تر وارد قرنطینه شود تا اطرافیان وی مقصد بعدی برای گسترش ویروس کرونا نباشند.

اما همان گونه که می دانیم بر روی هر نمونه می بایست کار شود و نمونه مورد بررسی قرار گیرد. اما با این حال، نتیجه تست کرونا در منزل کرج بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از نمونه گیری (بسته به نوع و تعداد آزمایش) برای فرد متقاضی ارسال خواهد شد.  

آیا قیمت تست کرونا در منزل کرج بالاتر از قیمت آزمایشگاه است؟

برای مقایسه هزینه تست کرونا در منزل کرج و قیمت انجام این آزمایش در آزمایشگاه ها، می بایست در ابتدا بدانیم که شرایط این دو با یکدیگر برابر نیستند و به همین جهت شاید مقایسه درستی نباشد.

شرایط انجام آزمایش در آزمایشگاه و منزل با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. فردی که آزمایشگاه را برای انجام آزمایش انتخاب می کند، لازم است تا مسیر رسیدن به آزمایشگاه را در این شرایط بحرانی کرونا طی نماید. در حالی که فرد متقاضی استفاده از خدمات تست کرونا در منزل کرج، در منزل یا محل حضور خویش نمونه می دهد و دیگر نیازی به طی مسیرهای طولانی در میان آلودگی کرونا نیست. این فرد همچنین در محل آزمایشگاه که از جمله مراکز درمانی پر رفت و آمد و پر ریسک است، حضور نمی یابد.

علاوه بر این، فردی که آزمایشگاه را انتخاب می نماید ممکن است مدت طولانی ای را در صف انتظار باشد و در این میان وقت زیادی را از دست دهد.

حال که تفاوت های انجام آزمایش در آزمایشگاه ها و خدمات تست کرونا در منزل کرج را دانستیم، می بینیم که انجام تست کرونا در محل حضور، بسیار راحت تر و کم خطر تر از حضور افراد در آزمایشگاه است.

در خصوص هزینه این خدمات نیز باید بگوییم مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا قیمت خدمات خود را بر اساس دستورات ارسالی از سوی وزارت بهداشت تعیین می نماید. در چنین شرایطی، هم دستورات مجموعه های متولی امر رعایت شده و هم افراد بیشتری توانایی استفاده از این خدمات را دارند.

مزایای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل کرج با مجموعه هوم کا

برای استفاده از خدمات یک مجموعه، نیاز است تا درمورد اهداف، مزایا و سابقه کاری آن مجموعه تحقیقات لازم و کافی را انجام دهیم. در این بخش تعدادی از مزایای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل کرج با مجموعه هوم کا را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

مجموعه هوم کا با سازمان ها و آزمایشگاه های معتبر در سطح شهر تهران و کرج همکاری دارد و به همین جهت، تست کرونا در منزل کرج با مجموعه هوم کا از دقت بالایی برخوردار خواهد بود. این مجموعه همچنین در استخدام کادر خود، از روش مصاحبه تخصصی بهره می برد که این امر سبب ارتقای روز افزون مجموعه هوم کا می شود.

یکی دیگر از ویژگی های خدمات مجموعه هوم کا که تست کرونا در منزل کرج یکی از آنها می باشد، قیمت مناسب (با هدف مسئولیت پذیری اجتماعی در شرایط کنونی) این خدمات است. مجموعه هوم کا با هدف استفاده تمام نیازمندان انجام تست کرونا از این خدمات، هزینه آن را به نحوی تنظیم نموده است که افراد با شرایط مختلف توانایی بهره مندی از این خدمات را دارند.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا با پیشینه ای درخشان در ارائه خدمات درمانی و مراقبتی، این افتخار را دارد تا با توجه به موارد مذکور و حضور کادر متخصص و آموزش دیده، در راه کسب رضایت متقاضیان گرامی بکوشد و موفقیت های زیادی را در این راه کسب نماید. از جمله دیگر مناطق سرویس دهی هوم کا برای تست کرونا می توان به انجام تست کرونا در منزل سعادت آباد ، تست کرونا در منزل ولنجک و… اشاره نمود.

برای درخواست خدمات تست کرونا در منزل کرج باید چه کاری انجام داد؟

برای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل کرج، دو راه مختلف برای ثبت درخواست توسط متقاضیان گرامی تعبیه شده است. تماس با شماره تلفن ۹۱۰۲۵۵۹۵-۰۲۱ اولین مسیری است که می تواند در نهایت به دستیابی به خدمات تست کرونا در منزل کرج ختم شود. زمانی که فرد متقاضی با مجموعه هوم کا تماس می گیرد، کارشناسان این مجموعه پاسخگوی نیاز او خواهند بود و او را با راهنمایی و مشاوره رایگان در این مسیر همراهی خواهند نمود. مسیر بعدی درخواست خدمات تست کرونا در منزل کرج، ورود به سایت اینترنتی هوم کا به آدرس www.homeca.ir است. پس از ورود به سایت و ثبت درخواست، کارشناسان مجموعه هوم کا با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد.

 

 

 

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد