تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 12:25
کد خبر : 7356

ترویج نماز مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است/ حادثه تروریستی موجب تقویت اراده ملی، وحدت و انسجام شد

ترویج نماز مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است/ حادثه تروریستی موجب تقویت اراده ملی، وحدت و انسجام شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از ساری، ربیع فلاح جلودار مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی را ترویج و تقویت فرهنگ معنوی بویژه نماز خواند و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبیین جایگاه شایسته و عظیم نماز است. مقام عالی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از ساری، ربیع فلاح جلودار مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی را ترویج و تقویت فرهنگ معنوی بویژه نماز خواند و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبیین جایگاه شایسته و عظیم نماز است.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: باید به کارکردهای نماز و نقش آن در حوزه سلامت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی توجه جدی شود.

وی نقش رسانه ها بویژه صدا و سیما را در ترویج فرهنگ نماز بسیار مهم خواند و گفت: امروز شبکه های مجازی به دلیل گسترش و عمومیت یافتن از اهمیت بالایی برخوردارند و ضرورت دارد برای تولید محتوای فاخر در زمینه نماز و توزیع و انتشار آن در شبکه های مجازی اقدام شود.

استاندار مازندران ترویج فرهنگ معنوی نماز را از وظایف اصلی مدیران خواند و گفت: در این حوزه می تواند از ظرفیت های حوزه شهری و روستائی استان نیز بیشتر بهره برد.

ربیع فلاح در ادامه حادثه تروریستی مرقد مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم نکرد و گفت: مطمئنم این حادثه تروریستی انسجام و وحدت ملی را تقویت و اراده ملی برای مقابله با تروریسم و خشونت را دوچندان می کند.

این مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: مردم فهیم و صبور ایران اسلامی ثابت کرده اند که مرعوب اینگونه جنایات نشده و در تداوم راه خود و تحقق آرمان های معمار و معیار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در مبارزه با تروریسم و خشونت مصمم تر می شوند.

استاندار مازندران همچنین از فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای مقابله با این جانیان تروریست تقدیر و تشکر و برای شهدای این حادثه تروریستی آروزی علو درجات و برای مجروحان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

139603181924

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد