تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 11:47
کد خبر : 7351

محتوای ارزشمند از نماز در فضای مجازی تولید شود

محتوای ارزشمند از نماز در فضای مجازی تولید شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، فلاح در جلسه شورای اقامه نماز استان از نماز به عنوان تجلی عبودیت و معنویت یاد کرد و گفت: نماز مایه سلامت روحی و معنوی جامعه است. وی مهم‌ترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی را ترویج و تقویت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، فلاح در جلسه شورای اقامه نماز استان از نماز به عنوان تجلی عبودیت و معنویت یاد کرد و گفت: نماز مایه سلامت روحی و معنوی جامعه است.

وی مهم‌ترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی را ترویج و تقویت فرهنگ معنوی به ویژه نماز دانست و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبیین جایگاه شایسته و عظیم نماز است.

استاندار مازندران تاکید کرد: باید به کارکردهای نماز و نقش آن در حوزه سلامت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی توجه جدی شود.

فلاح نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما را در ترویج فرهنگ نماز بسیار مهم دانست و تصریح کرد: امروز شبکه های مجازی به دلیل گسترش و عمومیت یافتن از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید برای تولید محتوای ارزشمند در زمینه نماز و توزیع و انتشار آن در شبکه های مجازی اقدام شود.

وی ترویج فرهنگ معنوی نماز را از وظایف اصلی مدیران دانست و گفت: در این حوزه می تواند از ظرفیت های حوزه شهری و روستائی استان نیز بیشتر بهره برد.

استاندار مازندران در ادامه، حادثه تروریستی مرقد مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد و گفت: به طور قطع این حادثه تروریستی انسجام و وحدت ملی را تقویت و اراده ملی برای مقابله با تروریسم و خشونت را دوچندان می کند.

استاندار مازندران تصریح کرد: مردم فهیم و صبور ایران اسلامی ثابت کرده اند که از این اینگونه جنایات نمی ترسند و در تداوم راه خود و تحقق آرمان های امام راحل و رهبری در مبارزه با تروریسم و خشونت مصمم تر می شوند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد