تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 15:13
کد خبر : 72330

سردار نجات: در حمله موشکی مسیر رویارویی با آمریکایی‌ها را به دنیا نشان دادیم

سردار نجات: در حمله موشکی مسیر رویارویی با آمریکایی‌ها را به دنیا نشان دادیم

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار حسین نجات ‌در نخستین یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در‌باره امر به معروف و نهی از منکر بر تکلیف همه ما

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار حسین نجات ‌در نخستین یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در‌باره امر به معروف و نهی از منکر بر تکلیف همه ما در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده‌اند.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر به چند نوع تقسیم می‌شود که نخستین نوع آن ایمان به قلب است، بدین معنا که از بن قلب بدانیم معروف زیبا و منکر زشت و پلید است پس اگر کاری که می‌خواهیم نهی کنیم را قلباً بد ندانیم نمی‌توانیم آن را نهی کنیم بنابراین همین امر درخصوص معروف نیز صدق می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دومین نوع امر به معروف عمل به آن است که یعنی آمر به معروف باید نخست خودش عامل به آن باشد و اخلاق و رفتارش را به درستی ملکه ذهن خود گرداند چراکه اگر در خودش ملکه درستی نداشته باشد نمی‌تواند امر به معروف و نهی از منکر کند.

وی ادامه داد: امر به معروف زبانی و چهره به چهره سومین نوع آن است که در آن باید زیبایی‌ها را به افراد منتقل کنیم اما آخرین و چهارمین مرحله آن شایعه‌پراکنی و تحقیق نکردن درخصوص صحت اخبار است که دروغ سازی‌ها از آن شروع می‌شود، به طورمثال با پایمال کردن تمام زحمات دفاع مقدس آن را زیر سئوال می‌برند و رژیم شاه و صهیونیست را زیبا جلوه می‌دهند.

وی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایطی صادر شد که جریان‌های ضد انقلاب برآن نظر بودند که انقلاب سالگرد ۴۰ سالگی خود را نبیند و فکر می‌کردند می‌توانند در هر شهر یک پایگاه منافقین بنا کنند، همچنین شعارهایی برای جوانان مطرح می‌کردند که متأسفانه چندین نفر را هم توانستند جذب خود کنند و در آن زمان بود که بیانیه گام دوم انقلاب صادر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بیانگر راهی است که ۴۰ سال طی شده و نشان می‌دهد زمانی که جهان درگیر دوگانگی شرق و غرب بود ایران دوگانگی اسلام و کفر را داشت و در نتیجه جمهوری اسلامی تمدن جدیدی را به وجود آورد که خداوند محور قانون و تمام تحولات آن باشد درحالی‌که جهان غرب انسان را معیار همه چیز می‌دانست.

وی با طرح این سئوال که دشمنی آمریکا با ایران به چه دلیل است؟ خاطرنشان کرد: آمریکا به خاطر آن‌که ایران تمدن جدیدی را بنیان نهاد تا در مقابل استکبار ایستادگی کند با ما دشمنی می‌کند اما حقیقت این است که در حال حاضر جمهوری اسلامی در منطقه حرف نخست را می‌زند.

سردار نجات بیان کرد: در قصیه موشکی، ما مهم‌ترین مرکز نظامی آمریکا را در عراق مورد حمله قرار دادیم و نشان دادیم که مسیر رویارویی با آمریکایی‌ها چگونه است.

وی عنوان کرد: در این بیانیه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تهدید ما ابزار‌های رسانه‌ای پیشرفته و فراگیر است، دشمنان امکانات خطرناکی را در اختیار کانون‌های ضداخلاقیت قرار داده‌اند و دروغ‌های بزرگی را در جامعه ما می‌گسترانند و رسانه‌های ضدانقلابی را علیه نظام جمهوری اسلامی آماده کرده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری برای رسالت جوانان در این مقطع نیز وظایفی را تعیین کردند که نخستین و ریشه‌ای‌ترین وظیفه جوانان، پیشگام در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و همچنین امیددهنده در جامعه باشیم.

وی بیان کرد: امروز هیچ موضوعی مقدس‌تر از نظام جمهوری اسلامی نیست و حفظ نظام و انتقال دستاوردهای آن به آینده، مهم‌ترین معروف است و مهم‌ترین منکر نیز دروغ‌پردازی‌های شبانه‌روزی دشمنان برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی بوده‌ و سکوت در برابر این منکر بزرگ‌ترین اشتباه است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد