تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 13:43
کد خبر : 70783

۵۷ درصد طلاق‌های ثبت‌شده کردکوی مربوط به شهروندان دیگر شهرستان‌ها است

۵۷ درصد طلاق‌های ثبت‌شده کردکوی مربوط به شهروندان دیگر شهرستان‌ها است

ابراهیم قدمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۸ ماهه سال جاری ۱۷۵ مورد طلاق در شهرستان کردکوی به ثبت رسیده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۱.۵ درصد کاهش داشته است.  وی با اشاره به اینکه شهرستان کردکوی با ثبت ۳۱۹ مورد ازدواج در این مدت تفاوت چندانی

ابراهیم قدمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۸ ماهه سال جاری ۱۷۵ مورد طلاق در شهرستان کردکوی به ثبت رسیده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۱.۵ درصد کاهش داشته است.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان کردکوی با ثبت ۳۱۹ مورد ازدواج در این مدت تفاوت چندانی با سال گذشته نداشته است، افزود: برخی از شهروندان ساکن در روستاهای شرق این شهرستان برای ثبت ازدواج به گرگان مراجعه و اقدام به ثبت ازدواج در این شهر می کنند.

فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه حدود ۵۷ درصد طلاق ثبت شده در این شهرستان مربوط به شهروندان سایر شهرستان‌های همجوار است، تصریح کرد: نبود دفتر ثبت طلاق در شهرستان بندرگز که البته به تازگی راه اندازی شده و وجود دو دفتر فعال ثبت طلاق در شهر کردکوی، موجب شده که عده ای از شهروندان سایر شهرستان برای ثبت طلاق به شهر کردکوی مراجعه کنند.

قدمنان در ادامه با اشاره به ثبت ۵۱۰ ولادت و ۳۰۹ فوت در ۸ ماهه امسال، گفت: طی این مدت رشد جمعیت در این شهرستان کمتر از یک درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۱ درصد واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند، کارت جدید خود را دریافت کردند و ۵۰ درصد شهروندان نیز موفق به دریافت شناسنامه های جدید شدند.

انتهای پیام 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد