تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 3:42
کد خبر : 57465

۵۵۲/ شهید محمدحسن رضوانیان: خواهرانم مراقب حجاب خود باشید

۵۵۲/ شهید محمدحسن رضوانیان: خواهرانم مراقب حجاب خود باشید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمدحسن رضوانیان

شهید محمدحسن رضوانیان در تاریخ هشتم تیرماه ۴۹ در روستای سنگستان به دنیا آمد. وی در حالی که دانش‌آموز مقطع سوم متوسطه بود داوطلبانی از طرف بسیج به جبهه اعزام شده و در تاریخ ۱۲ فروردین ماه سال ۷۰ توسط منافقین کوردل در قصرشیرین به شهادت رسید. وی مفقودالجسد است و اکنون مزار یادبودش در گلزار شهدای همدان قرار دارد.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

با سلام و درود به پیشگاه آقا امام زمان و با سلام به روح مطهر حضرت امام خمینی و نایب بر حقش آیت‌الله خامنه‌ای و سلام به رزمندگان همیشه پیروز اسلام و انقلاب.

هنگامی که وصیت‌نامه مرا می‌خوانید من در بین شما نیستم اگر خداوند لطفی به من کند. از تمام دوستان و آشنایان درخواست دارم که ادامه‌دهنده راه شهیدان باشید و از پدر و مادر خودم درخواست می‌کنم که به خاطر شهیدشدنم گریه نکنید که با این عمل دشمنان انقلاب خوشحال می‌شوند و اگر می‌خواهید به خاطر شهید شدنم گریه کنید قلب‌های خود را به سوی حرم مطهر اباعبدالله‌الحسین بگیرید و به خاطر مظلومیت امام حسین(ع) گریه کنید.

از برادرانم درخواست می‌کنم که همانگونه که مدت هشت سال دفاع مقدس پشتیبان اسلام و انقلاب بوده‌اید در آینده نیز بعد از شهادتم ادامه‌دهنده راه امام و آیت‌الله خامنه‌ای باشید.

از خواهرانم درخواست می‌کنم که در شهادتم گریه نکنید و از آنها می‌خواهم که سخت مراقب حجاب و حافظ انقلاب و پشتیبان رهبر باشید.

از پدر و مادر و برادارنم و خواهرانم و تمام دوستان طلب مغفرت دارم و از همه شما می‌خواهم که اگر باعث ناراحتی و رنجش شما شدم مرا حلال کنید. امید است که خداوند متعال هم از ما راضی و خشنود باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد