تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 - 10:42
کد خبر : 69395

در حوزه فضای مجازی باید مستقل شویم/خانواده‌ها باید مانع ازدواج‌های اجباری شوند

در حوزه فضای مجازی باید مستقل شویم/خانواده‌ها باید مانع ازدواج‌های اجباری شوند

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: باید ظرفیت ایجاد شده برای پیامرسان‌های خارجی به پیام رسان‌های داخلی منتقل شود. امام جمعه بندرعباس ادامه داد: با توجه به استفاده دشمن از فضای مجازی کشور و ایجاد فساد در جامعه، لازم است در این حوزه مستقل شویم. وی ادامه داد: نباید منتظر

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: باید ظرفیت ایجاد شده برای پیامرسان‌های خارجی به پیام رسان‌های داخلی منتقل شود.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: با توجه به استفاده دشمن از فضای مجازی کشور و ایجاد فساد در جامعه، لازم است در این حوزه مستقل شویم.

وی ادامه داد: نباید منتظر وقوع بحران ماند و آنگاه برای جلوگیری از آسیب اینترنت را قطع کرد، باید نسبت به این وضعیت تاسف خورد،۹۰ درصد پهنای باندی که هزینه می کند در اختیار پیام رسان های خارجی بوده و سهم داخلی ها تنها ۱۰ درصد است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: مصوبه حمایت از پیام رسانه‌های داخلی داریم ولی نسبت به آنها بی مهری می‌کنیم، اکنون ۲۶ میلیون کاربر ایرانی از پیام رسان های خارجی استفاده می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده تصریح کرد: این وضعیت فریاد سرمایه‌گذاران در این بخش را بیرون آورده  سایر دولت‌ها و کشورها به سمت استفاده از پیام رسانه‌های داخلی رفته‌اند که چین نمونه بارز آن است و لذا از پیام رسانه‌ای خارجی آسیب بسیاری دیدیم‌ و باید به این موضوع توجه کنیم.

وی با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو خاطرنشان کرد: دانشجویان نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور دارند و در همه مراحل حساس کشور با درایت عمل کرده اند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به پدیده طلاق در جامعه، اظهار کرد: برای جلوگیری از این پدیده باید خانواده به محیطی سالم تبدیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به نقش جامعه، نظام آموزشی در تربیت انسان را بسیار موثر دانست و خواستار توجه ویژه به این حوزه شد، اضافه کرد: خانواده‌ها باید مانع ازدواج‌های اجباری شوند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ازدواج‌های تحمیلی را از دیگر دلایل طلاق در جامعه دانست و عنوان کرد: خانواده ها باید شرایط را برای ازدواج آسان فراهم کنند اما ازدواج اجباری به هیچ وجه زیبنده نیست.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: تضاد‌های فرهنگی و عقیدتی بین زوجین نیز عامل مهمی در افزایش طلاق در جامعه است و باید قبل از ازدواج به این موضوع توجه شود.

وی در پایان گفت: رعایت حقوق شرعی زن و شوهر موجب تقویت بنیان خانواده می‌شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد