تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 - 10:02
کد خبر : 6875

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوانات/پیشگیری از وقوع جرم در ماه رمضان لازم و ضروری است

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوانات/پیشگیری از وقوع جرم در ماه رمضان لازم و ضروری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از حرف رسا، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوانات باعنوان طرح نسیم محبت ماه مبارک رمضان با حضور اعضا در دفتر امام جمعه شهرستان رئیس ستاد احیاء امر به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از حرف رسا، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوانات باعنوان طرح نسیم محبت ماه مبارک رمضان با حضور اعضا در دفتر امام جمعه شهرستان رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بوانات برگزار شد.

سرهنگ حسامپور فرمانده سپاه ناحیه بوانات و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر حضور فعال اعضا در ماه مبارک رمضان در وقوع جرم تاکید کرد و گفت: دستورالعمل اجرایی برای اماکن عمومی و خصوصا اغذیه فروشی ها در سطح استان تنظیم و ارسال شده است.

وی افزود: کم توجهی و گاها بی توجهی به احکام در ماه رمضان توسط برخی افراد که گاها از شبکه های ماهواره خط می گیرند متاسفانه چهره شهر و شهرهای کشور را نمودی از چهره واقعی شهرهای اسلامی در ماه رمضان جلوگر نمی کند و این می طلبد که همه اعضای ستاد در این امر پیگیر باشند و به وظایف خود که همان امر به معروف و نهی از منکر است بخوبی واقف بوده و عمل کنند.

حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان بوانات و رئیس ستاد احیاء امر به معرف و نهی از منکر بوانات نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات اعضا در این ماه عزیز، توجه به احکام دین در این ماه را لازم و ضروری برشمرد و گفت: ابتدا باید با هنجار شکنان با ملایمت برخورد شود و چنانچه عمدا تکرار کردند باید از قوه قهریه استفاده شود.

دکتر شبان سرپرست دانشگاه آزاد و دکتر زعیم رئیس دانشگاه پیام نور بوانات و دیگر اعضا نیز بر لزوم همه گیر شدن و فرهنگ سازی در برخورد با هنجار شکنان و روزه خواران در این ماه تاکید کردند.

سرگرد ایزدی مسول پیشگیری اجتماعی منطقه انتظامی شهرستان بوانات نیز بر لزوم همکاری دستگاه ها در برخورد با هنجار شکنان و احترام ماه رمضان تاکید و فرهنگ سازی را لازمه پیشگیری از چنین جرایمی بسیار لازم دانست.

ایزدی کمک خانواده ها در امور نگهداری حرمت ماه رمضان و خصوصا از برهم زنندگان نظم شهر در شب های احیا را لازم برشمرد و تصریح کرد: این سه شب احیا متاسفانه پرکارترین شبهای امنیتی نیروهای انتظامی در این شهرستان است که متاسفانه مجرمین نیز همه کودکان و نوجوانان هستند و باید خانواده در پیشگیری از این جرایم به ما کمک کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد