تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1396 - 9:00
کد خبر : 11098

قدرت موشکی برای دفاع و گفت‌وگو برای ثبات لازم است

قدرت موشکی برای دفاع و گفت‌وگو برای ثبات لازم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به دهمین سالروز تشکیل پدافند هوایی گفت: در بین کشورهای

هم موشک برای دفاع و هم گفت‌وگو در قالب احترام متقابل برای ثبات لازم استبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به دهمین سالروز تشکیل پدافند هوایی گفت: در بین کشورهای منطقه امن ترین و قوی ترین کشور منطقه هستیم.

وی افزود:  قرارگاه پدافند خاتم النبیاء با کمک نخبگان و جوانان و تلاش خالصانه دفاع و پشتیباتی های نیروی مسلح منجر به تولید و استقرار رادارهای استراتژیک بومی، موشک های تمام هوشمند ایرانی و سامانه های فرماندهی و کنترل یکپارچه شده است.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: دستاورد دیگر ما نعمت تصمیم گیری قاطعانه پس از منویات فرمانده کل قوا منافع ملی و خواست ملت ایران است که با تکیه با این پشتوانه هیچگاه استکبار و استبداد به این کشور باز نخواهد گشت.

وی ادامه داد: تمام دستاوردهای دفاعی با عقل، درایت و نیت و عمل جوانی رخ داده که امام راحل و ۸ سال دفاع مقدس را ندیدند اما ولایی بودن کارشان را با تمام وجود حس می‌کنند زیرا لنگرگاه کشور ولایت فقیه و شهادت طلبی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تاکید کرد: سخن قاطعانه همه ما ملت این است هم موشک برای دفاع و هم گفت‌وگو در قالب احترام متقابل برای ثبات لازم است.

امیر اسماعیلی خاطر نشان کرد: مردم ما مردم سختی ها هستند، دشمنان بدانند، با قدرت نشات گرفته از خونه شهدا، و رهبری داهیانه ولی امر مسلمین جهان به هرگونه دست درازی به آسمان کشورمان همانند دستگیری هواپیمای ریگی ملعون و فرود اجباری هواپیمای نظامیان ناتو در بندرعباس و برخورد قاطعانه با هواپیما‌های جنگنده آمریکایی در قائله دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی هماهنگ با سایر همرزمانمان در ارتش، سپاه و بسیج مردمی جواب کوبنده ای با سفیر آتش های سلاحمان داده خواهد شد.

این خبر در حال تکمیل است…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد